Ik kan premium brandstof betalen dus ik tank het
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2011
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kim314 Bekijk BerichtenIk kan premium brandstof betalen dus ik tank het
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk die van u ook niet. Ford staat (stond) bekend om z'n lawaaierige en voor de pré-roetfilter tijd wreed veel doemp uitstotende diesels. Maar hé, ieder zijn ding hé.
Hahahahahhahaha! alstublieft eh! Je zou op de grond kruipen als je in mijne zou rijden voor te hebben.
Pré-roetfilter? Het is een GECOATE ROETFILTER, dat zien we dan bij u niet eh!
Lawaaierig?!? Man, Man ge weet niet wat gij zegt....
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenHahahahahhahaha! alstublieft eh! Je zou op de grond kruipen als je in mijne zou rijden voor te hebben.
Pré-roetfilter? Het is een GECOATE ROETFILTER, dat zien we dan bij u niet eh!
Lawaaierig?!? Man, Man ge weet niet wat gij zegt....
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenGy in ieder geval niet eh
Comment
-
Moet ik kiezen tussen de BMW en de S-Max dan mag je mij toch ook wel een S-Max geven zunne.
Wat de motoren van Ford betreft, die waren vroeger idd niet zo goed, vandaar dat ze bij PSA gingen shoppen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Veel blabla en vooral wie heeft hier den dikste? Ik rijd met een opel astra sportourer 1.4 turbo van 140pk en dat is pas een echte auto en ow ja ik tank bij Q8..., wie doet er beter?
om maar trg OT te gaan.
ik zit nog steeds te twijfelen dankzij een slechte ervaring met een zogezegde echte opel tuner. Eens dieper uitspitten in mn volgend verlof.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door darky_111 Bekijk BerichtenVeel blabla en vooral wie heeft hier den dikste? Ik rijd met een opel astra sportourer 1.4 turbo van 140pk en dat is pas een echte auto en ow ja ik tank bij Q8..., wie doet er beter?
om maar trg OT te gaan.
ik zit nog steeds te twijfelen dankzij een slechte ervaring met een zogezegde echte opel tuner. Eens dieper uitspitten in mn volgend verlof.
en ik tank enkel total of shell!
Comment
-
-1-
-2-
Mitsu adviseert ron98 bij mij (handleiding) dus ik kap er dan ook altijd 98 in. 95 kan geen kwaad, maar zij spreken van 'less performance'...
-3- we zullen is samen douchen: dan zien we direct wie de grootste heeft... (pas op, ik kan tegen mijn verlies se)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door -krikke- Bekijk Berichten-1-
Oorspronkelijk geplaatst door -krikke- Bekijk Berichten-3- we zullen is samen douchen: dan zien we direct wie de grootste heeft... (pas op, ik kan tegen mijn verlies se)
Zalig om op een maandagmorgen te lezen!
Maar waar blijven die tuners toch met hun visie op brandstof?!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
Dafuq, je kan zelfs een maat 5XL kiezen?!?!
Medium zal wel volstaan denk ik
Comment
Comment