Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kan goed zijn natuurlijk, bij mij valt het in ieder geval wel op hoe miniem het verschil ook mag zijn.
mss ben ik daar wat meer oplettender voor.
Mijn huidige heeft het, de bmw heeft het, audi niet, mijn 3 auto's hiervoor ook niet..
doe mij maar gewoon een shell station en ik ben content. Kan evengoed tussen mijn oren zitten en ik ben dan mss wel een badgebuyer maar hoeveel badgebuyers zitten hier niet met een bmw 3 serie die beweren dat ze een porsche kunnen blijven volgen, of hun C klasses die zo hard getuned zijn dat zelfs een AMG niet meer kan volgen enz...
Oké, geen probleem hoor, dat jij dat ervaart. Je geeft tenminste ook mee dat de voelbare verschillen miniem zijn en dat het misschien ook wel eens tussen je oren zou kunnen zitten. Er zijn er hier die mega verschillen waarnemen, die weten zonder het ooit te tanken dat hun injectors enzomeer om zeep gereden zullen worden (glazen bol waarschijnlijk?) en waarbij ze ook nog eens beweren dat het absoluut niet tussen hun oren zit. Dat zijn heel andere gegevens hé.
Technieker, in september verander ik wel van werk, maar de km's zullen blijven
Technieker? Alé kom, tegen mij moogde eerlijk zijn zenne... ik gok op 4 wekelijks transport naar de oostblok landen om nieuwe ladingen 'vlees' te importeren!
As ge ooit ne convoyeur zoekt, belde mor is eh!
Technieker? Alé kom, tegen mij moogde eerlijk zijn zenne... ik gok op 4 wekelijks transport naar de oostblok landen om nieuwe ladingen 'vlees' te importeren!
As ge ooit ne convoyeur zoekt, belde mor is eh!
Beste vriend, bij bepaalde merken is het nu eenmaal logisch dat de injectoren naar de knoppen gaan, onder meer bij Ford, Opel... Ja dit zeg ik uit ervaring gezien ik het laatste jaar al 5 injectoren heb moeten laten vervangen, altijd getankt bij Total.
En om af te sluiten in het thema " ik heb de grootste", Ik doe meer dan 125.000km op een jaar.
Ford gebruikt nog betere 2.0 motoren dan Bmw, Audi........
Zowel diesel als benzine. Dus zever niet......
Van uw 125 000 km per jaar geloof ik ook niet want dan zijt gij eigenlijk nu onderweg in de auto een reactie aan het geven.
Blijkbaar laat uw geheugen u weeral eens in de steek. Van de wiet blijven 'jongen', kan helpen. Makro 1.307 euro/lit. Verschil = 22,3 cent per liter. Oké?
Ah zo, meer dan 30.000 km per jaar zeg je? Da's dan een 500 euro per jaar de vuilbak in hé.
Enfin, bij mij nog niks stuk gehad met m'n inferieure brandstof. 120.000 km met de E46, bij verkoop rookte die nog niet, geen druppel olieverbruik, niks noppes nadda, blokje was nog als nieuw. Niks van injectoren ofzo kapot gereden, enz... . E91 momenteel een 55.000 km, ook nog niks. Misschien ligt het aan uwe zalige Ford moteur??
Voor 1.307euro kost water nog duurder dan diesel. Die oude e46 is troep dus Makro is goed voor het ''machien'' (vergeet er wel gene salami bij te gooien, koopt ge ook in de Makro.)
Uw e91 met 55 000 km zal nog voor effkes goed bollen. Ge zyt er niet lang vanaf, van uw grote kosten aan dure spullen.
Ja, beter een Nieuwe Ford moteur die goed verzorgd is dan een Bmw die op makro diesel met salami rijdt.....
125.000 -> 110.000 werk, de rest is prive waaronder op reis gaan met de auto enzo..
Ja ik weet het, moeilijk te geloven. Maar dat doe ik nu al 3 jaar en hier zitten mensen (ondertussen vrienden) die dat kunnen bevestigen.
Nu om het toch terug ontopic te houden. De wagen is een Opel Zafira Ecoflex, gezien ik in België altijd Total tank kan ik wel vergelijken als ik in het buitenland een ander merk tank. Ik merk echt geen verschil, verbruik blijft het zelfde en hij blijft slecht klinken zoals hij dat altijd deed.
125.000 -> 110.000 werk, de rest is prive waaronder op reis gaan met de auto enzo..
Ja ik weet het, moeilijk te geloven. Maar dat doe ik nu al 3 jaar en hier zitten mensen (ondertussen vrienden) die dat kunnen bevestigen.
Nu om het toch terug ontopic te houden. De wagen is een Opel Zafira Ecoflex, gezien ik in België altijd Total tank kan ik wel vergelijken als ik in het buitenland een ander merk tank. Ik merk echt geen verschil, verbruik blijft het zelfde en hij blijft slecht klinken zoals hij dat altijd deed.
Das zeker een 1.7Cdti? Ik vindt opel tot nu toe de slechtste diesel's hebben.. Ik heb al eens met een Inisgnia 2.0Cdti 160pk gereden, en wat was mich dat ne rammelbak.
Dat is 0,0 vergeleken met een 2.0Tdci 163pk of volgens jakkel een 2 punt 0 tdcivrjjjtvvvt 163 péékaa 370 meter....... Toen ik dat had gelezen, dacht ik meteen aan iets....
Der zijn hier bmw rijders die denken dat hun ding het beste ooit gemaakt is, dan kwamen de insignia rijders en nu al fordrijders die alles afbreken wat niet ford is. Gezellig
Der zijn hier bmw rijders die denken dat hun ding het beste ooit gemaakt is, dan kwamen de insignia rijders en nu al fordrijders die alles afbreken wat niet ford is. Gezellig
PSA (Diesel)motoren zijn ook deels door Ford ontwikkeld.... Zijn tot nu toe de stilste 2.0Diesels.
Ecoboost motoren zijn inderdaad een van de beste 2.0 Benzine's... Ook de 3.5 Ecoboost v6 heeft veel prijzen gewonnen. Check die torture test eens van Ford... (pijnig test, motor mishandelen)
Zelfs de 1.0 Ecoboost is 2 JAAR ACHTER ELKAAR de motor van het jaar geweest.....
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Of hiet een ''fordje v6'' die gewoon een BMW 335i achterlaat, reactie van die Rijder slaat natuurlijk op niks....
Voor 1.307euro kost water nog duurder dan diesel. Die oude e46 is troep dus Makro is goed voor het ''machien'' (vergeet er wel gene salami bij te gooien, koopt ge ook in de Makro.)
Uw e91 met 55 000 km zal nog voor effkes goed bollen. Ge zyt er niet lang vanaf, van uw grote kosten aan dure spullen.
Ja, beter een Nieuwe Ford moteur die goed verzorgd is dan een Bmw die op makro diesel met salami rijdt.....
En toch heb ik dit weekend ook aan 1,32€ getankt. Bij Shell, en wij hebben dezelfde motor.
Comment