Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
    Tis toch nooit goed bij u eh........ Is geen Super auto. Maar wel de Beste in z'n klasse (alweer!!!!)

Als ge me niet gelooft, verbindt ik u door......

http://www.honestjohn.co.uk/topten/t...e-family-cars/
    De beste in zijn klasse en ge post een link waar de mondeo in uit komt.

Met alle respect voor nen S-Max, mijn nonkel heeft ook ene, als ik da vergelijk met de 5008 van mijne buurman (die ik af en toe mag gebruiken om mensen naar de luchthaven te brengen voelt zo en ford echt aan als een bus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
      Blaas eens wat minder van uwen toren man. Is hier nog steeds een autoforum en geen fordforum

veel plezier
      Hoe kan ik dat vermijden als men steeds een tegen antwoordt geeft?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
        Van 50 naar 80 in 2 seconden??
        waarom niet ? , ik doe er 1.2 sec over , maar ik weet iedereen is vol of over zijn eigen wagen , en ik begrijp ford power reacties , MAAR miss even met 2 voeten op de grond komen , ons gechiped opelke ( 2 liter) heeft 200 pk en 470 NM ,komende standaard van 160 pk , verschil ??? ja een beetje , spurt kanon ineens neen , zalig rijden tussenvitessen , ja , . Het gevoel en tussen de oren en het geluid maakt dat alles sneller aanvoelt dan werkelijk , zet je radio eens lekker hard zodat je de motor niet meer hoort , je zal versteld staan hoe traag je wagen is of tel zelf eens van 0-8 sec in je hoofd dan zeg je direct , mijn wagen is veel sneller naar 100 dan ik moet tellen , das een eeuwig heid precies tot 8 tellen . btw een fluitende turbo is niet show , dat is een teken dat er slijtage op zit en er stukjes van de schoepen af zijn , vandaat het fluit geluid , mee opassen dus ! .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
          De beste in zijn klasse en ge post een link waar de mondeo in uit komt.

Met alle respect voor nen S-Max, mijn nonkel heeft ook ene, als ik da vergelijk met de 5008 van mijne buurman (die ik af en toe mag gebruiken om mensen naar de luchthaven te brengen voelt zo en ford echt aan als een bus.
          Als je van kappersauto naar S-max gaat misschien wel... Maar toch is het geen ''Bus''

Quote van Jeremy Clarkson:The overarching quality of the S-Max is its physics-defying handling. Genuinely, this MPV drives like a well-sorted-out hatchback, making a positive of traits like a high driving position and good visibility. Obviously, there’s more suspension movement around corners than something with a lower centre of gravity and less emphasis on comfort, but the S-Max is one of the only people carriers that makes a B-road a joy… in fact, it’s the only one. Thankfully, it doesn’t do that at the expense of comfort. Even with bigger wheels, the suspension is supple enough to keep the cabin still, while muting potholes with the effective discretion of the Ritz’s maître d’.The broad spread of eight engines, split evenly petrol to diesel, hit a sweet spot around the middle – nobody needs 200bhp plus in a people carrier (even one this good) but nobody wants a 115bhp 1.6-litre TDCi diesel, either, no matter how green it is. The 2.0-litre TDCi diesels are the best balance of economy and poke.

Comment

Als je van kappersauto naar S-max gaat misschien wel... Maar toch is het geen ''Bus''

Quote van Jeremy Clarkson:The overarching quality of the S-Max is its physics-defying handling. Genuinely, this MPV drives like a well-sorted-out hatchback, making a positive of traits like a high driving position and good visibility. Obviously, there’s more suspension movement around corners than something with a lower centre of gravity and less emphasis on comfort, but the S-Max is one of the only people carriers that makes a B-road a joy… in fact, it’s the only one. Thankfully, it doesn’t do that at the expense of comfort. Even with bigger wheels, the suspension is supple enough to keep the cabin still, while muting potholes with the effective discretion of the Ritz’s maître d’.The broad spread of eight engines, split evenly petrol to diesel, hit a sweet spot around the middle – nobody needs 200bhp plus in a people carrier (even one this good) but nobody wants a 115bhp 1.6-litre TDCi diesel, either, no matter how green it is. The 2.0-litre TDCi diesels are the best balance of economy and poke.
            wat er staat is dat hij rijdt zoals een deftige hatchback, en dan bedoel ik ne gewone golf en geen gti, anders had dat er wel specifiek bij gestaan. en je moet u zo niet aangvallen voelen, zolang jij content bent met hoe uw auto rijdt, moet je je daar toch niet voor aangevallen voelen als anderen zeggen dat er auto's zijn die beter rijden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door T190 Bekijk Berichten
              waarom niet ? , ik doe er 1.2 sec over , maar ik weet iedereen is vol of over zijn eigen wagen , en ik begrijp ford power reacties , MAAR miss even met 2 voeten op de grond komen , ons gechiped opelke ( 2 liter) heeft 200 pk en 470 NM ,komende standaard van 160 pk , verschil ??? ja een beetje , spurt kanon ineens neen , zalig rijden tussenvitessen , ja , . Het gevoel en tussen de oren en het geluid maakt dat alles sneller aanvoelt dan werkelijk , zet je radio eens lekker hard zodat je de motor niet meer hoort , je zal versteld staan hoe traag je wagen is of tel zelf eens van 0-8 sec in je hoofd dan zeg je direct , mijn wagen is veel sneller naar 100 dan ik moet tellen , das een eeuwig heid precies tot 8 tellen . btw een fluitende turbo is niet show , dat is een teken dat er slijtage op zit en er stukjes van de schoepen af zijn , vandaat het fluit geluid , mee opassen dus ! .
              Tuurlijk je hebt voor een deels gelijk. Maar m'n S-max is standaard sneller dan een standaard Insignia. Dus het is nog niet hetzelfde (Zeker niet gechipt)
              Als je een spurtkannon wilt hebben moet je een benzine versie pakken (dan nog geen S-max hoor! Maar een achterwiel aangedreven Bmw, mercedes ofzoo). Diesels zijn zowiezo trager..... Maar tussensprints? HEMELS gewoon.....
              Radio lekker hard, naar centrum gaan en beeteke crossen, Wielen slippen nog in 2e versnelling helemaal door. Dus traag is em zeker em vast NIET!
              Fluitende Turbo heb ik altijd al gehad. Ik weet alleen dat een kappote turbo een heel hoog tonige toon heeft en dan heb ik niet. ik hoor em dus alleen opkomen en wegblazen. Volkomen normaal

Comment

Tuurlijk je hebt voor een deels gelijk. Maar m'n S-max is standaard sneller dan een standaard Insignia. Dus het is nog niet hetzelfde (Zeker niet gechipt)
                Als je een spurtkannon wilt hebben moet je een benzine versie pakken (dan nog geen S-max hoor! Maar een achterwiel aangedreven Bmw, mercedes ofzoo). Diesels zijn zowiezo trager..... Maar tussensprints? HEMELS gewoon.....
                Radio lekker hard, naar centrum gaan en beeteke crossen, Wielen slippen nog in 2e versnelling helemaal door. Dus traag is em zeker em vast NIET!
                Fluitende Turbo heb ik altijd al gehad. Ik weet alleen dat een kappote turbo een heel hoog tonige toon heeft en dan heb ik niet. ik hoor em dus alleen opkomen en wegblazen. Volkomen normaal

Hoe oud ben jij?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                  wat er staat is dat hij rijdt zoals een deftige hatchback, en dan bedoel ik ne gewone golf en geen gti, anders had dat er wel specifiek bij gestaan. en je moet u zo niet aangvallen voelen, zolang jij content bent met hoe uw auto rijdt, moet je je daar toch niet voor aangevallen voelen als anderen zeggen dat er auto's zijn die beter rijden?
                  Waarschijnlijk niet als een GTI, Maar wel als een GTD. Ik weet niet als een simpele golf een ''deftige'' wagen is.....
                  Ik voel me niet aangevallen, maar mensen kunnen toch soms zoo zever vertellen eh..... Bus hier bus daar... betaal het maar..

Comment

Hoe oud ben jij?
                    Muziek uit m'n tijd, dan voelt ge u goed eh

leeftijd ziet ge aan de buitenkant.. vanbinnen voelt ge u soms als een twintiger.
                    Last edited by ; 20/08/2013, 20:51.

Comment

• Beste chiptuners anno 2011

Waarom zou ik zoveel geld willen betalen voor iets dat op een bus lijkt maar blijkbaar rijdt als een gtd, dan koop ik mij gewoon een gtd.

Dat gij content zijt me u Smax is u goed recht. Maar ik snap niet dat ge zo kortzichtig kunt zijn.
                      Alles wat ford doet is goed en al de rest is brol.
                      Last edited by kefkie; 20/08/2013, 20:52.
                      BMW X5 45e

Comment

Waarschijnlijk niet als een GTI, Maar wel als een GTD. Ik weet niet als een simpele golf een ''deftige'' wagen is.....
                        Ik voel me niet aangevallen, maar mensen kunnen toch soms zoo zever vertellen eh..... Bus hier bus daar... betaal het maar..

GTD heeft zelfde onderstel als een GTI, dus ook niet echt te vergelijken.

Comment

• Tuning kid is precies terug.
                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Slechte banden. De mijne slippen zelfs niet in eerste!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                              Ik kon mijn bridgestones laten slippen tot 3e versnelling, ik ben cooler
                              BMW X5 45e

Comment

Wie zegt het.
                                Heb hier al ander materiaal zien passeren waarbij je kan zeggen....betaal het maar.
                                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                  4 maanden geleden nieuwe Michelin's primacy 3's gehaald in Duitsland.

Comment

Owla! Bij mij alleen een BONK dus ik denk nog een halve rotatie.

Comment

4 maanden geleden nieuwe Michelin's primacy 3's gehaald in Duitsland.
                                      Goeie tourbandjes.
                                      Maar 'k had wel minstens Super Sport's verwacht hoor!

Comment

Is dat ook een 2 liter diesel van u?

Comment

GTD heeft zelfde onderstel als een GTI, dus ook niet echt te vergelijken.
                                          S-max heeft ook dezelfe onderstel als een Mondeo, dus volgens jullie ook niet vergelijkbaar.

Comment

Working...
                                          X