Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als Ford-adept bent u zich er toch van bewust dat Hitler de mosterd grotendeels bij Henry Ford haalde die daarvoor het Grosskreuz des Deutschen Adlerordens kreeg in 1938.
Dat Kreuz was, zoals u misschien wel denkt, geen aftermarketstuff voor zijn auto maar de hoogste Nazi-onderscheiding die een buitenlander kon krijgen.
Zou dus toch maar even nadenken vooraleer ik zo een beeldje post...
Als Ford-adept bent u zich er toch van bewust dat Hitler de mosterd grotendeels bij Henry Ford haalde die daarvoor het Grosskreuz des Deutschen Adlerordens kreeg in 1938.
Dat Kreuz was, zoals u misschien wel denkt, geen aftermarketstuff voor zijn auto maar de hoogste Nazi-onderscheiding die een buitenlander kon krijgen.
Zou dus toch maar even nadenken vooraleer ik zo een beeldje post...
Jawohl! in mijn auto zitten ook onderdelen van hitler..
Om het een beetje op te frissen bij Bmw check volgende post...
Awkward Silence Cricket Sound - MEME SILENCE SOUNDMay also be used to represent metaphorical crickets, or "silence," as of a disapproving or uninterested aud...
Sorry had bijna een serieus antwoord verwacht... U zou bijvoorbeeld kunnen zeggen hebben dat de BMW-familie Quandt vele 10.000 door de Nazi-s geleverde arbeidskrachten
inzette... Maar de lat lag misschien een beetje hoog.
Sorry had bijna een serieus antwoord verwacht... U zou bijvoorbeeld kunnen zeggen hebben dat de BMW-familie Quandt vele 10.000 door de Nazi-s geleverde arbeidskrachten
inzette... Maar de lat lag misschien een beetje hoog.
Probeer het hem eens uit te leggen zoals je het bij een kleuter zou doen, mss komen we er wel
Comment