Mededeling

Collapse
No announcement yet.

xenon projectoren plaatsen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• xenon projectoren plaatsen

Op mijn moto zou ik graag Xenon lichten hebben. Mijn moto maakt gebruik van reflectoren, en niemand apprecieert dat je daar Xenon lichten in steekt. Dus zou ik graag projectoren plaatsen.

Op Ebay vind ik enkel voor 120-150 euro kant-en-klare setjes van Chinese makelijk, met projectoren, lampen en ballasten van onbekende Chinese kwaliteit. Kan iemand mij vertellen bij welke kwalitatieve merken ik moet gaan kijken, en wat kwalitatieve projectoren kosten?
    Ik zie dat je kitjes met Angel Eyes kunt kopen. Leuke gimmick, maar daar wil ik geen fortuin extra voor betalen.

Uit de site van Hella raak ik niet echt wijs.
    Tips over het lichtbeeld zijn altijd welkom. Kwestie van het juist te doen
    1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

mja, voor een auto weet ik het beter dan voor een moto.
    Auto Detailing and Appearance - my simple firebird projector hid's - i really wanting to do something where they didn't open so far, like half way. but with the black trim ring, it just wouldn't look right. so here's some pics, i'm not down yet, still need to pic up some 1/4 black abs plastic to finnish it of. but...

Comment

Xenon voor moto in halogeenlampen is niet verboden, aangezien er ook geen keuring is voor moto's. Niets van aantrekken dus...
      sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

inderdaad.
        waarschijnlijk ga ik voor xenons met een zekere cut-off lijn, maar zonder LHD of RHD lichtbeeld. het is nu gewoon kwestie van de juiste projectoren te zoeken maar gehaast ben ik niet
        1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Steek daar gewoon xenon peertjes in. Ik heb er gestoken op mijn RT, met reflectors, en die cutoff-lijn is even goed als in de projector die ik in de Suzuki had.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
            Xenon voor moto in halogeenlampen is niet verboden, aangezien er ook geen keuring is voor moto's. Niets van aantrekken dus...
            Moet je met een moto niet naar de keuring?

Comment

Nee, geen keuring voor motoren momenteel.

Teus, ik heb gisteren een K1300GT zien staan met xenon, en dat is af-fabriek een xenon lamp voor een reflector hoor. Enige duidelijke verschil met mijn aftermarket xenons is dat zo een af-fabriek xenon in zo een K een afscherming heeft waarbij het licht van de xenon niet rechtstreeks uit de lens kan, maar enkel kan weerkaatsen in de reflector.

Enkele dagen geleden na middernacht op de snelweg gezeten tijdens een regenbui, zonder straatlampen. Was ik toch blij dat ik één xenon-lamp had branden; grootlicht was vrijwel overbodig .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                Dus doe maar op

Kloot uw tegenliggers maar met uw aftremarketxenons. Ik hoop dat sommige politiekers dat hier lezen en er dan snel een wet op maken. Het duidelijkste bewijs dat er alleen maar naar de centen wordt gekeken en totaal geen respect voor andere weggebruikers. En dan staan ze te bléten als ze zo'n strenge wetgevingen krijgen.

Comment

Ik heb xenons op mijn motorfiets, en niemand die me zit te grootlichtseinen dat ze verblind worden.

Mijn volgende motorfiets wordt er eentje met weer xenons. Al dan niet af-fabriek.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
                    Dus doe maar op

Kloot uw tegenliggers maar met uw aftremarketxenons. Ik hoop dat sommige politiekers dat hier lezen en er dan snel een wet op maken. Het duidelijkste bewijs dat er alleen maar naar de centen wordt gekeken en totaal geen respect voor andere weggebruikers. En dan staan ze te bléten als ze zo'n strenge wetgevingen krijgen.
                    Jawadde,en jij bent heiliger dan de paus?
                    Van OEM xenon klagen zeikerds ook dat het verblind.
                    2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

ja sorry gasten maar ik geef prospeed 100% gelijk...

zo aftermarket xenons zijn mega irritant...

Comment

als je die slecht afsteld, wat wil je dan ö

Comment

Working...
                        X