Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mini cooper s tuning

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• mini cooper s tuning

hey

hallo iedereen ik heb een mini cooper s van 2002 nu met een chip erin van heinz tuning 198 pk op de rollen
    nu heb ik eens geinformeerd bij minispeed.nl voor wat meer pk'tjes, nu heb ik antwoord gekregen en zit ik wat met een dilemma zij kunnen mij 255 pk aanbieden in mijn mini wat echt wel veel is voor een mini.
    dit houdt vanalles in Tuning Stage VI Cooper S naar 250PK Type R53 (2002-2006)
    In deze stage wordt een 17% compressor pulley en Forge intercooler en nog veel meer zaken gemonteerd. Daarnaast wordt vooral de cilinderkop aangepast.
    De volgende zaken worden aangepast of vervangen.

17% compressor pulley met nieuwe multieriem

Forge intercooler

4-2-1 Uitlaat spruitstuk incl race cat

In en uitlaat poorten/verbrandingsruimte bewerken

Grotere in en uitlaat kleppen en klepspieen van het merk Ferrea.

Klepgeleiders gehoond klepzittingen vervangen en zittingen contour frezen

Diversen nieuwe pakkingen origineel BMW

Cat Cams sport nokkenas

Aangepaste software op maat geschreven op rollenbank

Olie koeler

LET OP: Cilinderkop kan op ruil basis.

nu mijn dilemma om het zo te zeggen dit kost 5000 euro en de auto zou eigenlijk dienen als weekendwagen voor trips trackdays heel af en toe en puur amusement
    is dit een goede keuze
    mijn andere opties zijn ofwel een kitcar ofwel een bmw e46 m3

geef jullie mening maar of als je een anders goed voorstel hebt of idee laat maar weten

Ik zou daar geen 5000 € aan hangen. Een E36 M3 heb je voor 10.000 €. Zo'n E46 zal natuurlijk wel wat meer kosten.
    Zuiver voor op circuit zou ik een E36 M3 nemen en die wat laten aanpassen. Een E46 M3 zou ik eerder nemen als hij ook als daily ride kan dienen.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik ben dolverliefd op MINI's. Nog altijd. Ik zou dat dus doen.

MAAR

... niet op een '02. Je hebt een '04 nodig. Facelift is een zoveel betere wagen...

Comment

Working...
      X