Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Carbon fiber boer gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Carbon fiber boer gezocht

Poepsimpel.

Ik zoek een carbonfiber boer die samen met me eens onder mijn Z4 wil komen liggen en uit een grote flap stevige CF een splitter uitsnijdt. En een mooi beschermrandje rondom.

Wie o wie?

Oorzaak van het probleem is natuurlijk een leuke group buy op zpost.com waarbij je aan shipping, invoerkosten en BTW meer betaalt dan aan het eigenlijke flapje CF... Lijkt me geen hightech dus moet ook in Europa te maken zij
    Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by ; 26/01/2011, 21:52.

www.henpo.be

Die is gewend van met CF te werken en heeft zelf ook een Beemer, die zou dat mss wel durven wagen...
    sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

ga eens langs bij goede ice installateurs.
      er zijn er die met carbonfiber baskisten maken voor gewichtsbesparing dus gaan ze zeker een lip moeten kunnen fabriceren
      wimoptiek.be op

Comment

meeste van die dingen zijn meestal polyester waarvan de bovenste mat een carbon look heeft.

Comment

daarmee dat ik spreek over een deftige installateur. geen bricoleur
          wimoptiek.be op

Comment

in de westvlaanders zitten zo een paar bedrijfjes die zich bezich houden met op maat gemaakte carbon onderdelen voor rally wagens.
            op mijn laptop heb ik zelfs nog een adreske van uit den tijd mijn thesis (die over koolstofvezel ging) moest ge interesse hebben...

Comment

Misschien www.fcdesign.be ?

Vragen naar Cedric.

Comment

Working...
              X