Mededeling

Collapse
No announcement yet.

K&N

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• K&N

Hallo,

Graag had ik op mijne Peugeot RCZ een andere luchtfilter gestoken.Voor toch een iets wat sportiever geluid!

Wat zouden jullie aanraden??

Ik had graag iets gehad a la k&n 57i performance kit,k&n typhoon,... Maar ik zie dat ik deze nog niet kan krijgen voor mijn auto.

Dan beter gaan voor ne gewone universele van k&n?? Maar hebt ge hier mee zo een sportief geluid??

Ik heb altijd met diesels gereden,tot nu... Dus ik ken daar echt de kl*te van

geluid heb je mss wel, maar als die luchtfilter warme ( motor ) lucht gaat trekken ipv koude buitenlucht.
    ga je minder pk's hebben dan standaard.

Comment

op een THP motor zou ik een BMC CDA aanraden
      2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
      2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
        op een THP motor zou ik een BMC CDA aanraden
        Ok, bedankt voor deze reactie!!

Mag ik ook vragen waarom je deze zou aanraden??Is deze dan mss beter voor een THP motor??Is die THP motor dan zo verschillend??

Ik heb het al ns gezegd,ik zou het wel allemaal willen hebben,het ziet er allemaal heel schoon uit,zo een kelk en ne uitlaat.Maar ik ken ter echt geen kl*te van

Ben al op de site van BMC geweest,maar zie daar in de productielijst nog geene staan voor ne RCZ.Kan het dan zijn dat ander modellen wel passen qua aansluiting??

Alvast ne dikke merci!!!

Comment

Check pm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door suby555 Bekijk Berichten
            Check pm
            Bedankt!!

Comment

Working...
            X