Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fiat embleem losmaken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Fiat embleem losmaken

Beste,

Ik heb een nieuwe fiat en zoals je weet hebben deze in de grill en op hun gat zo een Fiat schildjes,nu heb ik er echter van abarth kunnen bemachtigen,zijn deze emblemen gewoon geplakt?Want bij die aan de grill zie ik wel 2 pinnetjes aan de achterkant,maar geen boutjes ofzo.Graag zou ik de orginele schildjes ook gans houden.

Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk Berichten
    Beste,

Ik heb een nieuwe fiat en zoals je weet hebben deze in de grill en op hun gat zo een Fiat schildjes,nu heb ik er echter van abarth kunnen bemachtigen,zijn deze emblemen gewoon geplakt?Want bij die aan de grill zie ik wel 2 pinnetjes aan de achterkant,maar geen boutjes ofzo.Graag zou ik de orginele schildjes ook gans houden.
    Bij de Grande Punto zit het originele logo vast met een moertje.
    Achteraan het logo zelf steekt een boutje en 2 pennetjes uit wat je door de grille steekt..

Om er aan te kunnen moeten de 4 torxschroeven bovenaan de bumper los en hem dan vooruit trekken..

Comment

Alvast bedankt,ik zie dat jij een grande punto hebt,ik ben van plan om de abarth badges te kopen van de grande punto,maar ik weet niet zeker of mijn fiat logo's even groot zijn...
      Kan jij eventueel eens meten hoe hoog je fiat schildje is in de grill en op de koffer?Ik vrees dat mijn logo's iets groter gaan zijn :'(

Alvast bedankt voor de moeite he

Comment

Even opgezocht

Voorste badge : 98mm diameter
        Achterste : 85mm diameter

Deze passen gewoon op een Fiat Grande Punto.
        Word vooraan zo bevestigd :

Achteraan zo : Dmv 2 pennetjes en kleefband :

Comment

Mijn voorste badge lijkt dus zonder moer te zijn,en als ik zo wat meet lijkt mijn voorste badge bijna 12 cm hoog...da gaat dus gewoon niet passen he

Comment

Working...
          X