Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Powerbox BMW goed idee?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Powerbox BMW goed idee?

Heren en dames,

Aangezien de OBD-tuning nu meteen zichtbaar is bij de BMW dealer en hierdoor ook de garantie wegvalt vraag ik mij af of een powerbox een goed idee is?

Ik verwacht zelf een 316d voor mijn vrouw, voor 318d moest ik 2 maanden langer wachten en dat kon ik niet. Het prijsverschil was echter helaas ook miniem (300€) omdat er geen performance line bestaat op de 316d en ik dus een business line heb moeten nemen met de andere opties apart. Deze zou ik toch graag een beetje laten kietelen.

Welke zijn hiervoor de goede leveranciers en wat kost dit dan ongeveer?

Alvast bedankt voor de antwoorden

Bij de bmw dealer zelf. u garantie zal dan wel behouden blijven. kost iets van een 700-800€. en dan krijgt ge vergelijkbare waardes zoals in een 318d
    BMW X5 45e

Comment

Er bestaan goede powerboxen maar over het algemeen zou ik zeggen: geen goed idee.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
        Bij de bmw dealer zelf. u garantie zal dan wel behouden blijven. kost iets van een 700-800€. en dan krijgt ge vergelijkbare waardes zoals in een 318d
        Wordt niet ondersteund/toegelaten door de invoerder dus geen garantie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
          aah ok, ik ging er vanuit van wel omdat bmw het aanbiedt
          BMW X5 45e

Comment

Er zijn goede boxen op de markt maar als ik op onderhoud ga zou ik ze er tussenuit trekken .
            Neemt 5min in beslag.

Comment

aah ok, ik ging er vanuit van wel omdat bmw het aanbiedt
              'T zou niet mogen, maarja

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                Maar als je ze eruit haalt voor een onderhoud lijkt me dit niet traceerbaar of ben ik mis?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                  Er zijn goede boxen op de markt maar als ik op onderhoud ga zou ik ze er tussenuit trekken .
                  Neemt 5min in beslag.

Zoals? Want ik vind meerdere via Google aan verschillende prijzen, maar ik weet niet welke kwalitatief goed zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BuckZiLLa Bekijk Berichten
                    Zoals? Want ik vind meerdere via Google aan verschillende prijzen, maar ik weet niet welke kwalitatief goed zijn.
                    bv P-tronic , kit power

Comment

Ik heb deze zitten http://cgi.benl.ebay.be/Boitier-Addi...item5d2d95c61a

al ruim 3 jaar,nog niets van problemen gehad,voor elk type kan je ze krijgen...ik raad ze iedereen aan,en tis een spotprijs....
                      Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

http://www.racechip.de/racechip-chip...6d-3476-r.html ???

Comment

Netjes! Voor €229 van 163 naar 213PK!
                          Effe voor alle duidelijkheid, dat is gewoon plug&play??
                          Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                          Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                          If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

dikke rommel en nog veel geld ook voor wat goedkope weerstandjes die de electronica van de motor beliegen. Levensgevaarlijk voor je motor ! boxen = afblijven

Comment

+1! Als ge wilt laten tunen, doe het dan ineens deftig via de ECU/OBD bij een erkende tuner. Die powerboxen houden niet met alles rekening, en al zeker niet met de marges van uwe motor. Ge kunt er chance mee hebben natuurlijk, maar 't kan ook flink verkeerd aflopen!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
                                dikke rommel en nog veel geld ook voor wat goedkope weerstandjes die de electronica van de motor beliegen. Levensgevaarlijk voor je motor ! boxen = afblijven
                                Op de moto marcheren die Power Commanders anders goed zenne...
                                Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Wel vreemd dat hij dat vraagt, want hij is zelf BMW-verkoper.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                                    +1! Als ge wilt laten tunen, doe het dan ineens deftig via de ECU/OBD bij een erkende tuner. Die powerboxen houden niet met alles rekening, en al zeker niet met de marges van uwe motor. Ge kunt er chance mee hebben natuurlijk, maar 't kan ook flink verkeerd aflopen!!
                                    Garantie weg, dat is de reden

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                    Wel vreemd dat hij dat vraagt, want hij is zelf BMW-verkoper.
                                    Wij hebben dat niet

Comment

Mja, dan zou ik gewoon twee jaar wachten... Het is het idd niet waard uw garantie kwijt te zijn.

Comment

Maar als je ze eruit haalt voor een onderhoud lijkt me dit niet traceerbaar of ben ik mis?
                                        Als er vodden van komen en ze doen je blok open is de kans reëel dat ze het alsnog vaststellen

Comment

Working...
                                        X