Mededeling

Collapse
No announcement yet.

automatische openende koffer Golf V, Seat Leon, Audi A3...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik rij met een 2009 Fiat GP, de koffer ontgrendelen kan al via de sleutel (standaard).
    Het enige wat ik dan zou nodig hebben zijn krachtigere veren om de koffer op te duwen (als ik het goed begrijp?)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vince522 Bekijk Berichten
      Ik rij met een 2009 Fiat GP, de koffer ontgrendelen kan al via de sleutel (standaard).
      Het enige wat ik dan zou nodig hebben zijn krachtigere veren om de koffer op te duwen (als ik het goed begrijp?)
      vermoedelijk heb je ook van die verende bumps nodig die de koffer laten openveren na het ontgrendelen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Adidax Bekijk Berichten
        Ik heb die sterkere pompen gehad op mijn G5 GTI, en het is idd iets zwaarder om terug dicht te gooien ja.

Klep komt ook behoorlijk snel open, dus als je het niet gewoon bent, of iemand die er niks van weet,
        kun je die wel es tegen kinnebak krijgen :p

Koffer gaat trouwens iets minder ver open omdat de pompkes iets korter waren.
        Heb ze net ook geinstalleerd, en dit is ook mijn conclusie :-)

Heb wel andere stukken besteld, namelijk diegenen die ze op my-gti.com adviseren:

2 x 6Y0 827 550 C (6Y0827550C) – Skoda Fabia gas struts
        2 x 1K8 827 761 C (1K8827761C) – Scirocco bumpers
        2 x 1J6 827 439 A ( 1J6827439A) – Strut ball pins

Comment

Je kan ook altijd gasdrukveren tussenin zetten.
          Overtijd is er ne klant voor ne bmw 1 reeks er komen kopen bij ons op het werk.
          Kan er vlot aangeraken, dus als iemand interesse heeft?

Mvg Bert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke-Tim Bekijk Berichten
            Het systeem van de Vectra Break is helemaal anders. Dat is als een garagepoortopener met nylon "kabels" normaal dacht ik.
            Bij ons vader is dat ook, en das rete-handig als ge naar uwe auto wandeld met een stevige doos of bak. Anders moete da neerzetten, koffer open, oppakken, in de koffer. Nu druk je op de knop en hop!
            Ge moet toch 1 hand vrij hebben om de sleutel vast te hebben ?

Comment

Deze mod is al geactiveerd via vag-com bij mij.

Nu als ik het eerste filmpje kijk vervangen ze die ijzeren onderdelen waar de pomp aan komt.
              Deze met dat bolleke aan.

Moet deze ook vervangen worden?
              Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
              2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
              2014 Golf 7 R ---> Verkocht
              2008 BMW E91 335i --> Verkocht
              2015 Golf 7 GTD

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                Met volle handen kan je ook niet op die knop drukken hè
                en welke knop?
                wimoptiek.be op

Comment

Het middelste:

2015 Golf 7 GTD

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                    Van bovenvermelde auto's is het mogelijk om door nieuwe kofferveren en bumps en een aanpassing in het VAGCOMsysteem een automatisch openende koffer te maken.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Het was even opzoekwerk maak je hebt dus het volgende nodig om deze mod uit te voeren:

TO DO:
                    - Sterkere gasveren van een Skoda Octavia Hachback (onderdeelnr: 1U6 827 550E}
                    - Kofferbakbumps van de Scirocco (onderdeelnr: 1K8 827 761 D)
                    - Instellen met VagCom (Byte 2 Bit 3 in the Central Convience Controller 46) kofferbak ontgrendelen moet aangevinkt worden

Ikzelf ga deze update binnenkort uitvoeren op mijn Seat Leon 1p, mochten er nog mensen dit willen doen, bij deze is de kennis gedeeld.
                    Het onderste filmpje is de wagen van de persoon die mij de onderdeelnummers heeft bezorgd (via het Nederlandse Seat forum), dus dit moet wel werken. Kostprijs van de mod zou rond de 110 EUR liggen afhankelijk van waar de onderdelen besteld worden.
                    Heb de sterkere gasveren van de octavia gekocht. Deze zijn dus veel te lang om te monteren. Je hebt wel degelijk deze nodig van de fabia. Heb dus nu 2 pompen liggen die niet bruikbaar zijn.
                    2015 Golf 7 GTD

Comment

Heb een golf 6, heb nieuwe veren gestoken, maar gaat nog niet vanzelf omhoog met de sleutel

Comment

Working...
                      X