Mededeling

Collapse
No announcement yet.

18" op keuring, origineel 15"?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
    het tuning milieu in belgie bestaat dan ook voor 95% uit ricer en consoorten
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

wat heb ik nodig.
    set eibachs 300 euro
    koni's 800 euro
    panhard bar 200 euro
    lower control arm reloaction brackets 50 euro + laswerk.
    bumpsteer kit 50 euro.
    lekker overdrijven Dat doet toch niemand die enkel een verlaagde auto wil.

Waarom zou een set eibach veren slecht zijn voor uw auto? Die zijn gewoon gemaakt om te werken op standaard schokdempers. Bij driver-w zijn er na een jaar en veel kilometers toch geen problemen opgedoken. Het ligt misschien aan uw auto

Comment

4 cm zakken met enkel veren op originele dempers kan perfect zonder problemen, als je meer wilt zakken ga je best voor een setje veren en dempers.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
        4 cm zakken met enkel veren op originele dempers kan perfect zonder problemen, als je meer wilt zakken ga je best voor een setje veren en dempers.
        idd, maar veren van 3-4cm is amper zichtbaar

ik ken er veel die eerst veren gekocht hebben omdat het goedkoper was maar na 2 weken toch een schroefkit zijn gaan halen

veel betere wegligging en je kan zelf de hoogte kiezen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
          idd, maar veren van 3-4cm is amper zichtbaar

ik ken er veel die eerst veren gekocht hebben omdat het goedkoper was maar na 2 weken toch een schroefkit zijn gaan halen

veel betere wegligging en je kan zelf de hoogte kiezen
          Dat is wel zo ja, als ik zelf verlaag, dan ga ik ineens voor een schroefkitje.
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
          X