Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Xenon kit ombouwen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Xenon kit ombouwen?

Vandaag aan de opkuis in garage begonnen en kwam nog een (aftermarket) xenon setje tegen.
    De set is voor fitting h7, ondertussen rijd ik met een andere wagen die een h4 fitting heeft.
    Zou het mogelijk zijn om de ballast en bekabeling van de h7 kit te gebruiken en gewoon h4 bi xenon lampen daarop aansluiten?

Oorspronkelijk geplaatst door Follie Bekijk Berichten
    Vandaag aan de opkuis in garage begonnen en kwam nog een (aftermarket) xenon setje tegen.
    De set is voor fitting h7, ondertussen rijd ik met een andere wagen die een h4 fitting heeft.
    Zou het mogelijk zijn om de ballast en bekabeling van de h7 kit te gebruiken en gewoon h4 bi xenon lampen daarop aansluiten?
    Ballasten wel herbruikbaar
    Bekabeling niet, voor H4 bi-xenon is een extra kabel nodig om de switch tussen groot licht en dimlicht te bedienen...
    sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
      Ballasten wel herbruikbaar
      Bekabeling niet, voor H4 bi-xenon is een extra kabel nodig om de switch tussen groot licht en dimlicht te bedienen...
      Toch niet compleet waardeloos dus
      Bedankt!

Comment

hopelijk krijg je geen nare effecten door je aftermarket xenon, andere onderdelen die na verloop van tijd stuk gaan...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Firestyler Bekijk Berichten
          hopelijk krijg je geen nare effecten door je aftermarket xenon, andere onderdelen die na verloop van tijd stuk gaan...
          Bij megagoedkope xenonkits kan dit gebeuren, koop je kwaliteit, dan mag je op je beide oren slapen...
          sigpic

Comment

HotHatch,

Kan jij ook een Xenonkit verwijderen? Ik zit hier met een Xenonkit met ballast en ik wil die terug verwijderen maar de draden zijn doorgeknipt geweest enzo, hele warboel en ik begin er niet meer aan... Prijs? Ik dacht dat jij van mijn streek was, right?

Mag via PM eventueel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
              HotHatch,
              Kan jij ook een Xenonkit verwijderen? Ik zit hier met een Xenonkit met ballast en ik wil die terug verwijderen maar de draden zijn doorgeknipt geweest enzo, hele warboel en ik begin er niet meer aan...

Uiteraard kan ik dat wel, maareuh, hele warboel? Een xenonkit telt toch maar 3 kabels per kant?
              sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                Uiteraard kan ik dat wel, maareuh, hele warboel? Een xenonkit telt toch maar 3 kabels per kant?
                Ja, heb die boel nog niet deftig bekeken maar vorige eigenaar heeft er een serieuze warboel van gemaakt. Draden afgeknipt enzo. Ga eens pic bezorgen in de komende dagen

Comment

Working...
                X