Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verlaging vmaxx(hiltrac) op ibiza

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• verlaging vmaxx(hiltrac) op ibiza

Hallo,
    mijn zoon heeft deze week een ibiza gekocht van 1998, toen we gingen zien stond deze op schroefveren van v-maxx(hiltrac), de verkoper heeft deze er afgehaald voor de keuring. Nu de wagen thuis staat, en de zoon geen geduld had, heeft hij op zijn stageplaats(garage) de schroefveren geplaatst. Nu zit hij met het volgende probleem, vooraan staat hij goed, maar achteraan staat hij te laag, er zijn hulpveren bij, moeten die achteraan geplaats worden?

Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichten
    Hallo,
    mijn zoon heeft deze week een ibiza gekocht van 1998, toen we gingen zien stond deze op schroefveren van v-maxx(hiltrac), de verkoper heeft deze er afgehaald voor de keuring. Nu de wagen thuis staat, en de zoon geen geduld had, heeft hij op zijn stageplaats(garage) de schroefveren geplaatst. Nu zit hij met het volgende probleem, vooraan staat hij goed, maar achteraan staat hij te laag, er zijn hulpveren bij, moeten die achteraan geplaats worden?
    Die moeten idd geplaatst worden. Veel tuners halen die er tussenuit om lager te hangen.
    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

gewoon vooraan wat lager draaien

heb ook Vmaxx gehad en vooraan zijn het inderdaad hulpveren, achteraan is dit een regelpotje...nu, als je hulpveren en regelpotjes er tussen laat steken, zie je amper dat hij verlaagd is

nu, waarom heeft de verkoper deze eraf gehaald voor de keuring? je kan perfect met zo'n schroefkit gekeurd raken! natuurlijk moeten er dan wel papieren bij zijn...ik rij al 10 jaar met schroefkits rond de allemaal tot op het laagste werden gevezen en nooit problemen mee gehad...ook steeds keuring na ongeval laten uitvoeren zodat de wagen op het keuringspapier ook als verlaagd voertuig stond opgeschreven...

ookal hangt hij dan té laag, bij een controle kan je dan laten zien dat de verlaging gekeurd is

Comment

Working...
      X