Mededeling

Collapse
No announcement yet.

pk of koppel kiezen voor tuning?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door b_ken Bekijk Berichten
    Kan je uw berekening even tonen ? Ik heb nog helemaal niet gerekend maar ben heel benieuwd om het verband te zien tussen +102nm en 2600rpm.
    Je zou beter zelf eerst rekenen en dan pas met uitspraken komen. (420+102)Nm x 2600 toeren = 195pk. En origineel piekt het koppel ongeveer bij dit toerental, na tuning zal dat niet radicaal verschillen.

Oorspronkelijk geplaatst door b_ken Bekijk Berichten
    Nu zeg je zelf dat je met de 2 cijfertjes alleen nog alle kanten op kan, my point exactly.
    Ola, dat zeg ik niet, rare toestanden, dwz zeldzame ongewone toestanden wilt dus zeggen dat het eigenlijk vooral een theoretische mogelijkheid is die niet voorkomt in de praktijk. Alle kanten uit betekent dat beide een gelijkaardige waarschijnlijkheid hebben. Klein verschil.

Dat is dus ook mijn indruk van de discussie, je legt veel waarheid in de theoretische mogelijkheden, maar het het zou me ten zeerste verbazen "om du hade mycket erfarenhet av Skövdes dieselfemma".
    ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

Zoals ik zei, ik heb nog niet gerekend. Ik heb de originele karakteristiek van deze auto ook niet opgezocht. Je hebt gelijk ik bekijk nogal veel theoretische mogelijkheden, die volledig juist zijn trouwens, als we niet gaan neuken over de exacte waarde van een paar cijfers.

En jij veronderstelt nogal veel. Zoals dat alle tuners goed werk leveren en de karakteristieken mooi optrekken. Wel, moest dat dan toch het geval zijn, waarom voorspellen ze dan zo verschillende dingen ? Moet toch zijn dat ze de karakteristieken niet op dezelfde manier manipuleren he. En dan moeten we eens gaan zien waar dat aan zou kunnen liggen.

Ik ben er wel zeker van dat we het met elkaar eens zouden raken moesten we even samen aan tafel gaan zitten. Met heen en weer geschrijf zonder exacte data is dat moeilijker.

Comment

Geen van beide Gaan voor Rica of PPE

Comment

denk dat geen van beide tuners een vermogentestbank heeft dus hoe wil je dat controleren of het nu +50Nm of +100Nm was ? En voor de prijs van 500euro mag je toch minstens 2 metingen verlangen vind ik , dus voor mij geen van beiden

Comment

Working...
          X