Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Under Construction
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenMeeste van die bakken zijn volgens mij eeuwig under construction
-
niet under construction, maar undergoing demolition... Da spel valt ver uit mekaar...----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenWij zitten dan ook in het Mekka van de slechte smaak!'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenDoet is een uitstapke naar de marginale driehoek, daar kennen ze er anders ook iets van !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk BerichtenEn waar is dat, de marginale driehoek? De naam alleen al
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenDoet is een uitstapke naar de marginale driehoek, daar kennen ze er anders ook iets van !!!
Comment
-
lang geleden dat ik daar nog ben geweest maar viel over het algemeen goe mee.
vond het aan de complex ( die ene keer dat ik er geweest ben ) toch erger hoor.
Comment
-
-
-
bij autoblog hebben ze een paar fraaie exemplaren gevonden
Comment
-
die laatste
zouden die deuren nog open kunnen eigenlijk?My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenDiest - Aarschot - TienenToyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
Comment