Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Under Construction

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Op de tuningforums is het idd heel wat minder, en zelfs enkele forums die blijkbaar al niet meer bestaan.

Ik vind het dan weer wel positief dat je zo geen foorkramen meer tegenkomt.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Het valt mij ook op dat er veel minder rond rijden. Je zal er altijd wel wat zien rondrijden, maar de meeste worden de dag van vandaag veel subtieler getuned. Enkele jaren geleden heb ik voor school eens een werk moeten maken voor mijn examen economie met in de hoofdrol de economie van tunerbedrijven. Ik kwam op een interview uit van iemand met een tuningbedrijf (van foorkarren enzo) & die vertelde dat er toen een overgang gebeurde van tuning naar customizing. Wrappen was toen juist iets nieuw, dan gingen sommige dat doen. Andere velgen erop & eventueel nog een bodykit van een bekende tuner bv ABT. Zoals men nu vaak ziet. Zo heb ik het graag & niet de foorkramen.

Een ander voorbeeld zijn de films van fast & furious. De eerste film zat vol met rijdende kerstbomen. De 2de ook, maar viel al veel beter mee. De 3de liet gewoon een andere scene zien, die van japan. Maar vanaf de 4de gaat het er toch heel anders aan toe. Je ziet geen neonlichten meer enzo.

Comment

een overgang gebeurde van tuning naar customizing
        is da ni 2x hetzelfde maar een andere benaming ?

ik ga iets raar zeggen.
        ik begin ze te missen....
        vroeger zeg je een john van ver afkomen, in 1 of andere flashy kleur...
        nu heb ik het gevoel dat de john teveel probeert op te gaan in de massa, je haalt ze er zo moeilijk tussenuit.

Comment

Zal deels wel met het hamstergedrag van ons geld te maken hebben, wie geeft er nog 3000 euro uit aan een flashy kleur?
          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

heb ooit prijs gevraagt voor mijn Porsche 924S bij een carrosie in Leuven aan de vaart. Wel zelf schuren en demonteren

Comment

Audi Q5

Een witte Audi Q5 is wel knap, dat vond deze eigenaar ook, maar hij plaatste nog wat rode eyecatchers, en da was (voor mij) heel wa minder

A ja, de velgen en spiegels waren ook rood!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
                Een witte Audi Q5 is wel knap, dat vond deze eigenaar ook, maar hij plaatste nog wat rode eyecatchers, en da was (voor mij) heel wa minder

A ja, de velgen en spiegels waren ook rood!

Hier rijdt dezelfde rond maar dan zwart met oranje onderkant, spuuglelijk

Comment

Last edited by edge; 07/04/2013, 11:36.

Comment

Tuning en tjoening zijn voorbij. Bedrijven zijn verdwenen of waren genoodzaakt andere producten te gaan verkopen. Nu is het meestal een iets duurdere wagen en een dikke set velgen eronder. Verlagingen zijn ook minder en minder, eerder een sportophanging van in het fabriek zelf. Op gebied van muziek is het ook hard veranderd. Veel minder boomcars. Wordt er muziek veranderd dan is het eerder een upgrade. Of meer kwaliteit gericht en geen zuiver geboenk meer.

Comment

D'r is idd wel een verschuiving, maar als je eens een event bezoekt, dan zie je toch wel dat er nog heel wat foorkramen rondrijden.
                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk Berichten
                        Tuning en tjoening zijn voorbij. Bedrijven zijn verdwenen of waren genoodzaakt andere producten te gaan verkopen. Nu is het meestal een iets duurdere wagen en een dikke set velgen eronder. Verlagingen zijn ook minder en minder, eerder een sportophanging van in het fabriek zelf. Op gebied van muziek is het ook hard veranderd. Veel minder boomcars. Wordt er muziek veranderd dan is het eerder een upgrade. Of meer kwaliteit gericht en geen zuiver geboenk meer.
                        Da's ook een logische evolutie. Nieuwe auto's worden nu met een deftige radio en toebehoren uitgerust. Ook de wielen zijn netjes in proportie bij veel wagens, of toch optioneel te krijgen bij levering...

Comment

Comment

Weet niet of deze al gepost is.

Comment

Comment

Daar wilt ge toch niet in gezien worden.

Comment

Wil wel eens een crashtest zijn van dit model.

Comment

voor de liefhebbers van ratstyle, die een klein autootje prefereren:

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
                                    autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

Geen foto gemaakt, maar een Renault Espace met 4 grote verstralers op het dak, en een led lichtje in het Renault logo vooraan zou hier zeker op zijn plaats zijn

Van de week hier in de buurt zien rondrijden. Chique hoor!

Comment

Comment

Working...
                                        X