![](http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/268617_245339985480932_115079358506996_1206906_634941_n.jpg)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Under Construction
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichtenintegra serieus verkloot???
Wist niet dat er een marginale driehoek was in USA
Comment
-
Marginale driehoek is aan't betere. Die generatie begint nu geld te krijgen voor degelijkere auto's te kopen zoals ne Mitsu Evo etcZe zijn nog altij ni vies om effe goe te gasse anders
En de Room, heb er vroeger nog gewerkt, zo veel "under construction" auto's heb ik daar toch ni gezien ze... (nu kom ik daar wel ni meer)
Comment
-
Ken ook iemand die daar buitenwipper is of was, lang nimeer gezien, hij werkt aan de groendienst van leuven, grote kerel rond de 40 en reed me ne groene volvo 850.
mss kende hemToyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
vroeger werkte de filiphe daar als buitenwipper. en ne maaat van hem kwam dan af en toe langs met ne Z06
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenKen ook iemand die daar buitenwipper is of was, lang nimeer gezien, hij werkt aan de groendienst van leuven, grote kerel rond de 40 en reed me ne groene volvo 850.
mss kende hem
En weet ni direct wie ge bedoeld, heb daar nooit ne 850 gezien. David, 1 van de vroegere obers, heeft wel ne tijd ne Volvo 7serie gehad. Omda em met zen Civic delsol ni door de keuring raakte
Den enige buitenwipper die ik daar met ne Volvo geweten heb, had ne XC90 van 2001 denk ik.
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenvroeger werkte de filiphe daar als buitenwipper. en ne maaat van hem kwam dan af en toe langs met ne Z06
En ja, Filip was hoofd van Security. Is ondertussen een jaar of 3 geleden da ik daar werkte.
Comment
-
grijze Z06
stond meestal langs rechts van de ingang.
ik stond meestal links
Comment
-
ik was meestal in room van 11 tot 3 ofzo, nooit echt laat gemaakt daar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichtendaarstraks ne BMW 3 met race-strepen... Van zwarte duc-tape(ja heb er een foto van :p )
Ben eens benieuwd naar de foto!
Comment
Comment