Begint eens tijd te worden zeker, hoelang zijn die dingen nu al niet op de markt
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Chiptuning 1.6 cr tdi
Collapse
X
-
op facebook gelezen dat dit nu zou lukken bij APEC:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichtenop facebook gelezen dat dit nu zou lukken bij APEC:
http://www.facebook.com/pages/APEC-B...07715259294816
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xplain Bekijk BerichtenBij BR-Performance in Willebroek is het volgens de website nu ook beschikbaar. Is Bruno van het vroegere Shiftech & Heinz.
Stage 1: 140pk/320Nm voor €460
Ik twijfel. Zit bovendien met een leaseauto. Na 4j terug inleveren. Kan/mag dat van de leasingmaatschappij?
morgen 14h doen we nog een A3, als je zin hebt kom gerust af dan kan je meteen proefritje maken :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenEn jij garandeerd dat ze dat niet zien?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenDus jij rijdt nu zonder airco?
Sent from my iPhone using TapatalkBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenPrima motor die 16 tdi. Net volgetankt. na 1397 km moest ik 52 liter bijtanken. Het resultaat van consequent zuinig rijden zonder gebruik te maken van de airco en andere energieverslinders.
En jij hebt die ook laten chippen bij br-performance?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xplain Bekijk Berichtenchippen bij br-performance?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xplain Bekijk BerichtenBij BR-Performance in Willebroek is het volgens de website nu ook beschikbaar. Is Bruno van het vroegere Shiftech & Heinz.
Stage 1: 140pk/320Nm voor €460
Ik twijfel. Zit bovendien met een leaseauto. Na 4j terug inleveren. Kan/mag dat van de leasingmaatschappij?
Comment
-
mss interessant om naar de 1.6 TDI meeting te komen
http://www.autoforum.be/showthread.p...broek-(BELGIE)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk BerichtenIk had ook graag eigenlijk eens ervaringen gelezen : 140 pk is toch een mooie winst ; laatste merkte ik toch dat ik bergop aan 120 km/u niks meer over had met 5 man in de wagen & een volgeladen koffer, precies ten einde adem, terwijl mijn oude 105 pk 1900 TDi nog over had !BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIk heb nog de oude 1.9 tdi, maar die heeft wel ongeveer dezelfde prestaties als de 1.6.
Tegen volgende keer dat we naar Frankrijk gaan of zo toch even laten chippen !!! En binnenkort eens langsgaan op die 1.6 meeting (als het past)
Comment
-
Stage 3 is ook een realiteit voor de 1.6 TDi. Op de polo en Ibiza was het makkelijk plug en play om dit te verwezelijken. Maar het heeft ons iets meer moeite gekost om het op de jetta, golf, leon,... tot een goed einde te brengen. Geen plug en play aangezien de sturing van de actuator omgekeerd loopt tov polo.
Hier onze resultaten.
164,8pk/334,5Nm
Last edited by Geert DVX; 10/10/2012, 11:48.
Comment
Comment