Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bij BR-Performance in Willebroek is het volgens de website nu ook beschikbaar. Is Bruno van het vroegere Shiftech & Heinz.
Stage 1: 140pk/320Nm voor €460
Ik twijfel. Zit bovendien met een leaseauto. Na 4j terug inleveren. Kan/mag dat van de leasingmaatschappij?
Bij BR-Performance in Willebroek is het volgens de website nu ook beschikbaar. Is Bruno van het vroegere Shiftech & Heinz.
Stage 1: 140pk/320Nm voor €460
Ik twijfel. Zit bovendien met een leaseauto. Na 4j terug inleveren. Kan/mag dat van de leasingmaatschappij?
na einde lease gewoon de wagen terug origineel laten zetten door je tuner ( is gratis ) en daarna binnen geven bij de lease ;-)
morgen 14h doen we nog een A3, als je zin hebt kom gerust af dan kan je meteen proefritje maken :-)
Prima motor die 16 tdi. Net volgetankt. na 1397 km moest ik 52 liter bijtanken. Het resultaat van consequent zuinig rijden zonder gebruik te maken van de airco en andere energieverslinders.
Prima motor die 16 tdi. Net volgetankt. na 1397 km moest ik 52 liter bijtanken. Het resultaat van consequent zuinig rijden zonder gebruik te maken van de airco en andere energieverslinders.
En jij hebt die ook laten chippen bij br-performance?
ter info de 1.6 tdi wordt zuiniger na tuning, sommigen beweren tot bijna 1l/100km minder, maar wij hebben het nagemeten op een VW Polo en die was slechts 0.3-0.4l/100km zuiniger. Hangt natuurlijk allemaal sterk af van je rijstijl !
Bij BR-Performance in Willebroek is het volgens de website nu ook beschikbaar. Is Bruno van het vroegere Shiftech & Heinz.
Stage 1: 140pk/320Nm voor €460
Ik twijfel. Zit bovendien met een leaseauto. Na 4j terug inleveren. Kan/mag dat van de leasingmaatschappij?
Ik had ook graag eigenlijk eens ervaringen gelezen : 140 pk is toch een mooie winst ; laatste merkte ik toch dat ik bergop aan 120 km/u niks meer over had met 5 man in de wagen & een volgeladen koffer, precies ten einde adem, terwijl mijn oude 105 pk 1900 TDi nog over had !
Ik had ook graag eigenlijk eens ervaringen gelezen : 140 pk is toch een mooie winst ; laatste merkte ik toch dat ik bergop aan 120 km/u niks meer over had met 5 man in de wagen & een volgeladen koffer, precies ten einde adem, terwijl mijn oude 105 pk 1900 TDi nog over had !
Ik heb nog de oude 1.9 tdi, maar die heeft wel ongeveer dezelfde prestaties als de 1.6. heb de mijne bij bruno laten doen. resultaat was 143pk/325nm. en het is toch een wereld van verschil. zeker een aanrader!
Stage 3 is ook een realiteit voor de 1.6 TDi. Op de polo en Ibiza was het makkelijk plug en play om dit te verwezelijken. Maar het heeft ons iets meer moeite gekost om het op de jetta, golf, leon,... tot een goed einde te brengen. Geen plug en play aangezien de sturing van de actuator omgekeerd loopt tov polo.
Hier onze resultaten.
164,8pk/334,5Nm
Mja, Bruno waarom 1000€ (of meer) investeren in een grotere turbo voor 160pk, terwijl het al mogelijk is om met een goede stage 2 naar circa 150pk/340Nm te gaan. Prijs/pk geen goede investering lijkt mij dat.
Comment