Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL
Bekijk Berichten
Waar hebben wij gezegd dat onze stage 3 een hybride turbo is, dat is dus namelijk niet zo
Wat jij zegt klopt ongeveer en is afhankelijk wat voor soort hybride je gebruikt, meestal is het enkel de inlaatkant (inducer) die vergroot wordt, dan klopt je uitleg. Maar als je de uitlaatkant (exducer) vergroot dan klopt je uitleg ook maar gedeeltelijk. Want als de uitlaagassen er sneller uitkunnen, dan verlaag je ook de dynamische compressie en EMP, wat het gewoon veel betrouwbaarder maakt.
Bij onze stage 3 is zowel de inlaatkant als uitlaatkant en spruitstuk diameter groter, hierdoor is de kans op overbelasting nihil en loopt niet alles over zijn limiet zoals bv 150pk met standaard turbo.
Ik zeg niet dat het niet kan 150pk met de standaard turbo, maar de kans om iets stuk te maken is veel groter. Dit is pure logica. Nogmaals, ik zeg niet dat het zo zal zijn, maar de kans is veel groter. Wij streven naar betrouwbaarheid en niet to het uiterste.
Maar nu zijn we al veel te veel aan het prijs geven, ik neem aan dat je me begrijpt.
Ieder heeft zijn filosofie en zijn wijze van werken. Ik kan inkomen dat jij jouw werkwijze wenst te promoten, maar dat wil niet zeggen dat het werk van een ander ondermijnd moet worden.
Jij bent van het jouwe overtuigd en het is idd goedkoper. DPF delete is dan ook noodzakelijk in jouw geval.
Comment