Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Halogeen H7 naar Xenonkit H7 past niet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Halogeen H7 naar Xenonkit H7 past niet

Hey iedereen,

enkele dagen terug heb ik een xenonkit aangeschaft (Pilot Pro Line Duo Xenonkit 6000k H7).

Deze voormiddag was ik aan de montage begonnen, en kwam ik plots tot een minder leuke ontdekking...

De halogene H7 lampjes die er bij mijn Peugeot 308CC insteken, zijn iets korter als de xenons (zo'n circa 2 millimeter). Hierdoor krijg ik de xenonlamp er niet volledig in, omdat ik in de behuizing van mijn koplamp met een grijs "kapje" zit waar de lamp inzit, zie onderstaande link.

Weet iemand een oplossing hiervoor? Ik was er van overtuigd dat dit ging passen, vanwege het overeenkomstige type (H7)...

Mvg,
    Kevin

kapje verbuigen en hopen dat je daarmee je koplamp niet naar de zak doet.

Comment

Denk niet dat dit de ideale oplossing is, wie weet plooi ik dat ding kapot met wat pech en zit ik met kosten... Het is ook de bedoeling de halogene lampen probleemloos terug te monteren voor de keuring (pas binnen 3 jaar, maar bon)

Toch bedankt voor de reactie.

Mvg

Comment

Stuur is een pb naar Hothatch.be. Hij is verdeler van Pilot ( en plaatst die ook dacht ik).
        Mss dat hij er u mee kan verder helpen.
        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Daar bestaan adapters voor

Comment

Van Pilot hebben we momenteel geen adapters, enige wat je kan doen is zelf ringen fabriceren die je tussen je xenonlamp en je licht plaatst om de afstand te vergroten.
            Last edited by Streamline; 14/02/2012, 16:50.
            sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Working...
            X