Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 2010 --> Upgraden audio

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Audi A4 2010 --> Upgraden audio

Hey,

Ik heb een audi a4 van 2010, ik heb het audi sound system, maar zoals op vele forums al beschreven is , is dit dus echt een slecht systeem.

Nu zou ik graag gewoon een nieuwe versterker, andere boxen vooraan en een sub in de koffer, er zit nu door dat audi sound system al een versterker in.

is dit mogelijk om er een andere versterker tussen te zetten?

graag hoor ik het.

greetz fosgate

Voor wat er van waar is of waard is : er zou een wetsvoorstel in de maak zijn dat muziekvermogens en dergelijke gaan gelimiteerd worden? Hoe en wat weet ik niet want heb het hier op kantoor ook maar horen vliegen. Maar stond toch op een interne nota dus er zal wel iets van gaande zijn. Zouden andere vorm van metingen gaan gebeuren met een veel lager maximum drempel van dB's en woofers in koffers zouden ze willen verbieden. Dit is bij een controle snel gecontroleerd : even koffer opendoen en prijs. Ook iets van een lagere stroom die van de batterij mag getrokken worden. Ik heb iets gelezen van nog maximum 25A aan een batterij en 10mm² kabels? Is meer iets voor de kenners. Enkel opties van af fabriek zouden een uitzondering krijgen.

Comment

je kan wel al een aantal speakers veranderen en zien wat het wordt. Of ook gewoon de B&O tweeters toevoegen!

Comment

Working...
      X