Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aftermarket radio geeft geen geluid

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Aftermarket radio geeft geen geluid

Probleem is als volgt:

Momenteel zit er een (ook aftermarket) Blaupunkt Milano MP28 in. Het gaat hierbij om een mercedes 190e. De Blaupunkt zou ik graag vervangen door een Pioneer radio met USB.

De pioneer radio start op en krijgt stroom, maar geeft geen geluid over de boxen. Bedrading gecontroleerd en hier ligt het niet aan. Input via radio / cd / usb blijft hetzelfde.
    Dan getest met een Sony en hier ook weer hetzelfde.
    Blaupunkt erin en alles werkt meteen zoals het hoort

Iemand raad?

Zijn ze allebei aangesloten met een ISO stekker of moet de bekabeling aangepast worden?

Zeker dat het volume niet dicht staat, of er per ongeluk op de mute gedrukt is bij het plaatsen
    Been there, done that Ook een uur op lopen zoeken tot ik het woordje "mute" ergens in het klein zag oplichten
    Ik rij niet hard, ik vlieg laag
    www.meevliegen.be

Comment

Geen mute normaal, zou ook al heel toevallig moeten zijn bij beide radio's

Zelf heb ik er amper verstand van, maar de bruine en zwarte kabel die je op onderstaande foto ziet waren aangesloten op de stekker die er lag. Dat is ISO zeker?

Comment

Alles begint met een deftig schema van de bedrading/pinbezetting (normaal zit dat bij de radio).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timbeullens Bekijk Berichten
          Zijn ze allebei aangesloten met een ISO stekker of moet de bekabeling aangepast worden?

Zeker dat het volume niet dicht staat, of er per ongeluk op de mute gedrukt is bij het plaatsen
          Been there, done that Ook een uur op lopen zoeken tot ik het woordje "mute" ergens in het klein zag oplichten
          Zoals de persoon boven mij zegt, bedrading moet wrs aangepast worden.
          Als je de handleiding nog hebt, lees deze dan eens.
          Bij sommige modellen van auto's moet je rood en geel ( kan bij jou anders zijn) verbinden.
          Dus check eerst eens uw handleiding

Comment

Working...
          X