Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe autoradio installeren op oude wagen.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nieuwe autoradio installeren op oude wagen.

Ik heb mij een nieuwe autoradio gekocht. vanzelfsprekend dat de stekkers niet passen.
    Wat zou ik nu best doen?

Kijken in de plaatselijke electronica zaak voor adapters.

Of knippen?

Interessante links enzo mogen ook. ik vind niet echt iets

Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
    Ik heb mij een nieuwe autoradio gekocht. vanzelfsprekend dat de stekkers niet passen.
    Wat zou ik nu best doen?

Kijken in de plaatselijke electronica zaak voor adapters.

Of knippen?

Interessante links enzo mogen ook. ik vind niet echt iets
    Als je er verstand van hebt, afknippen en zo een isofiche aanhangen. Heb hetzelfde gedaan met mijn daihatsu feroza van '91. Meteen ook alle bekabeling naar de luidsprekers vervangen. Het zou ook kunnen dat je nog een kabeltje moet bijtrekken van de + pool van de batterij naar de radio (kwestie dat je instellingen van de radio behouden blijven als je het contact aflegt...)
    Anders laat je het het beste doen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door twgmn Bekijk Berichten
      Als je er verstand van hebt, afknippen en zo een isofiche aanhangen. Heb hetzelfde gedaan met mijn daihatsu feroza van '91. Meteen ook alle bekabeling naar de luidsprekers vervangen. Het zou ook kunnen dat je nog een kabeltje moet bijtrekken van de + pool van de batterij naar de radio (kwestie dat je instellingen van de radio behouden blijven als je het contact aflegt...)
      Anders laat je het het beste doen...
      Dat is nu momenteel m'n probleem, het werkt maar instellingen worden niet behouden.
      maar er hangt wel een labeltje aan met permanente + ofzo iets
      Achja ik zal nog wat verder gaan proberen

Comment

Working...
      X