Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opgelet Eibach eigenaars voor keuring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Opgelet Eibach eigenaars voor keuring

Ik ben vandaag afgekeurd wegens een validatieverslag dat niet klopte met de gegevens van mijn verlagingskit.

Concreet kwamen de typenummers niet overeen op het validatieverslag met de nummers op de veren die onder de wagen zaten. Nochtans werden deze papieren door de invoerder opgesteld, geen gefoefel of iets dergelijks.

Boodschap is dus om even te checken voor je naar de keuring gaat want anders zit je - zoals ik - met een herkeuring aan je been...
    sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Ga je nu een ander verslag aanvragen ?

Comment

Bedankt voor de tip..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
        Ga je nu een ander verslag aanvragen ?
        Idd, het juiste verslag wordt vandaag nog opgemaakt en mijn richting opgestuurd, maar ik wou er bij deze een-verwittigd-man-is-er-2-waard-topic van maken...
        sigpic

Comment

bij mij gelukkig wel in orde. Wist eig. niet dat ze de typenr van de papieren werkelijk nakeken op de veren heb ze dat niet zien doen in Alken bij keuring verlaging
          k'ga het toch in mijn achterhoofd houden, merci voor de tip!

Comment

Ik ga eerst proberen zonder ook maar iets te zeggen van m'n veren en hopen dat ze 't niet opmerken

Comment

Is ook een tijdje een probleem (gewees) bij AP.
              2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                Ik ga eerst proberen zonder ook maar iets te zeggen van m'n veren en hopen dat ze 't niet opmerken
                K'heb zo mijn ex-golf 1 maal gekeurd gekregen.

Golf 4 met weitec schroefset.
                1ste jaar was ik gekeurd met opmerking "verlaagd voertuig"
                2de jaar helaas afgekeurd, dan maar de geometriekeuring uitgevoerd!

Comment

Ik ben gepakt geweest met m'n Eibachs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                    bij mij gelukkig wel in orde. Wist eig. niet dat ze de typenr van de papieren werkelijk nakeken op de veren heb ze dat niet zien doen in Alken bij keuring verlaging
                    k'ga het toch in mijn achterhoofd houden, merci voor de tip!
                    Mss omdat het bij mij ook een keuring voor verkoop was en ik in de afsprakenlijn zat met niemand achter mij...
                    sigpic

Comment

Spjitige update:
                      Beloofde documenten zijn vandaag niet aangekomen per post, na vandaag al 2x gebeld te hebben naar Mayer (importeur van Eibach) krijg ik serieus de indruk van daar van het kastje naar de muur gestuurd te worden.
                      Tijdens mijn laatste telefoon daarnet kreeg ik de boodschap dat ze er daar niet van houden om opgejaagd te worden.

Hadden ze hun werk van eerste keer goed gedaan, dan zouden ze ook niet moeten opgejaagd worden, aangezien ik met een wachtende koper en verkoper zit...
                      sigpic

Comment

zijn er geen andere bandencentrales die u kunnen en willen helpen?

ik ben alvast gekeurd met de mijne

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                          Spjitige update:
                          Beloofde documenten zijn vandaag niet aangekomen per post, na vandaag al 2x gebeld te hebben naar Mayer (importeur van Eibach) krijg ik serieus de indruk van daar van het kastje naar de muur gestuurd te worden.
                          Tijdens mijn laatste telefoon daarnet kreeg ik de boodschap dat ze er daar niet van houden om opgejaagd te worden.

Hadden ze hun werk van eerste keer goed gedaan, dan zouden ze ook niet moeten opgejaagd worden, aangezien ik met een wachtende koper en verkoper zit...
                          heb al bij Crauwels begijnendijk 2x verlaging laten steken. 1x zat er ook geen attest bij, die man belde naar Mayer en een dag later staken ze al in de bus
                          als ik van u was zou ik toch blijven aandringen, is niet uw fout! en anders moet je (indien haalbaar) langsgaan om ze te gaan ophalen (en dan bedoel ik zonder dreigement hé)

Comment

Na een aantal kwade telefoontjes hebben ze bij Mayer de documenten gefaxt naar de keuring (omdat ik dezelfde dag een afspraak had voor herkeuring) en ben ik ondertussen wel gekeurd geraakt. Spijtig dat ik daardoor wel mijn keuring voor 2 jaar verloren ben en de koper van mijn wagen volgend jaar al moet gaan, want de foute papieren waren de enige oorzaak van mijn rode kaart...

Nu ja, eind goed al goed, al heeft het wel wat telefoontjes gekost...
                            sigpic

Comment

ik heb nog nooit vragen gekregen over mijn eibachveren waar ik geen papieren van heb.
                              laat ons dat zo houden

Comment

Eibach vering hadden zeop de mijne nog nooit opgemerkt.
                                Met mn KW kit was het ook van dat: de typenummers kwamen niet overeen . Geen probleem als een mens iets van Photoshop kent:
                                de dag erop terug geweest en alles was toen wel in orde
                                Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
                                Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
                                Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
                                Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

mijn held

binnekort mss ook wat photoshop verzoekjes inbrengen bij u dan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alex60 Bekijk Berichten
                                    Eibach vering hadden zeop de mijne nog nooit opgemerkt.
                                    Met mn KW kit was het ook van dat: de typenummers kwamen niet overeen . Geen probleem als een mens iets van Photoshop kent:
                                    de dag erop terug geweest en alles was toen wel in orde
                                    Naar welk keuringcenter ben je geweest toen je er door was met die Eibachs ?

Comment

Met mijn eibach's op mijn vorige wagen heb ik ook geen problemen gehad ze.

Comment

Normaal met enkel Eibach veren maken ze geen problemen. IS niet extreem laag en de veren zijn zwart dus...
                                        Ik heb zo ook al 3x door de keuring geraakt (is wel al een tijdje geleden).
                                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Working...
                                        X