Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opgelet Eibach eigenaars voor keuring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
    Normaal met enkel Eibach veren maken ze geen problemen. IS niet extreem laag en de veren zijn zwart dus...
    Ik heb zo ook al 3x door de keuring geraakt (is wel al een tijdje geleden).
    mij hadden ze direct te pakken, mocht naar de herkeuring.
    ook zwarte eibachts, 15mm en ze hadden het gezien (op een standaard break)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
      Naar welk keuringcenter ben je geweest toen je er door was met die Eibachs ?
      Hey Wouter, dat was in Roeselare
      Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
      Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
      Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
      Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

Probleem is voor een eerste keuring van de veren/verlagingskit dat je naar Brugge of Ieper moet...
        sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alex60 Bekijk Berichten
          Hey Wouter, dat was in Roeselare

Hmz okay, dan ga ik volgende keer gewoon naar daar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
            Hmz okay, dan ga ik volgende keer gewoon naar daar
            Mijn moeder is daar gekeurd met aftermarket xenons zonder hoogteregeling noch sproeiers...
            sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
              Mijn moeder is daar gekeurd met aftermarket xenons zonder hoogteregeling noch sproeiers...

Comment

Keuring is zowiezo een beetje een kansspel. Vorige week geweest met mijn Golf 4 GTI. Die mens doet mijn motorkap open, en begint te vragen of ik papieren heb voor mijn luchtfilter Die luchtfilter zat er al op toen ik de wagen 2 jaar geleden kocht, nooit problemen mee gehad en nu plotseling vragen ze om papieren Gelukkig hebben ze dan niet gezien dat ik een andere schroefset heb gestoken Die man vroeg gewoon op het einde van de keuring of ik mijn validatieattest en zo bij me had. Ik zeg: Ja, zitten bij de rest van mijn papieren. Zegt hij: Tis goed hoor, laat ze maar zitten

Comment

op het vectra forum heeft er ook ene bingo met zijn eibachs.
                  eveneens verkeerd info op de attesten
                  zou niet mogen voor zo een gekende fabrikant

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten

En zeker niet als ze voor alles hun tijd willen nemen . Weet in de loop der jaren al heel goed welk soort mens niet graag wordt opgejaagd .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                      Vind ik ook eigenlijk...
                      sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door juurne Bekijk Berichten
                        Keuring is zowiezo een beetje een kansspel. Vorige week geweest met mijn Golf 4 GTI. Die mens doet mijn motorkap open, en begint te vragen of ik papieren heb voor mijn luchtfilter Die luchtfilter zat er al op toen ik de wagen 2 jaar geleden kocht, nooit problemen mee gehad en nu plotseling vragen ze om papieren Gelukkig hebben ze dan niet gezien dat ik een andere schroefset heb gestoken Die man vroeg gewoon op het einde van de keuring of ik mijn validatieattest en zo bij me had. Ik zeg: Ja, zitten bij de rest van mijn papieren. Zegt hij: Tis goed hoor, laat ze maar zitten
                        Doen die al moeilijk voor een luchtfilter ook. Dat beloofd als ik zal gaan
                        Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
                        2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
                        2014 Golf 7 R ---> Verkocht
                        2008 BMW E91 335i --> Verkocht
                        2015 Golf 7 GTD

Comment

In België doen ze niet moeilijk op de keuring, zolang je maar de nodige papieren kan voorleggen. Probleem is dat wij Belgen foefelaars zijn die niets anders doen dan achterpoortjes zoeken.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

waar staan die nummers misschien?
                            wimoptiek.be op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                              In België doen ze niet moeilijk op de keuring, zolang je maar de nodige papieren kan voorleggen. Probleem is dat wij Belgen foefelaars zijn die niets anders doen dan achterpoortjes zoeken.
                              Maar dan doen ze wel moeilijk als het de fout niet is van de eigenaar maar van de constructeur, die de nummers op de veren niet kan matchen met nummers van papieren. Dat noem ik toch een kemel van jewelste...
                              sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten

fout, je moet het goed vertellen.
                                het probleem is dat belgie voor alles en nog wat papiertjes willen van dingen waarvan soms zelfs geen papieren voor bestaan.
                                belgie wilt voor elk boutje of asje een volledige bureaticaprocedure starten waardoor een werkje van 1uur uitmond in 2 uur werken, en 10 weken papiermolen.

hierbij eindigt het verhaaltje meestal dat het een hoop geld + geduld heeft gekost gevolgd door het feit dat ze
                                nog altijd niets meer weten dan wat ze ervoor wisten,
                                buiten een papiertje er niks verandert is.
                                u veiligheid afhangt of ge al dan niet in het bezit zijt van dat papier.

de belg heeft hiervoor oplossingen alla foefelare.
                                zie het een beetje als cheat waarbij je door de muren kunt lopen zodat je niet het volledige bureaucratiedoolhof moet doorlopen.

Comment

Working...
                                X