Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ATM chiptuning

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ATM chiptuning

Hey allemaal,

Ik heb een nieuwe renault, en ik heb de intentie om hem te laten chippen bij ATM chiptuning.
    Alleen ik lees nergens hier goede of slechte feedback van.
    Enkel die (zogezegde) reviews op hun website, maar om eerlijk te zijn heb ik zo't gedacht dat de helft ervan zelf geschreven is?

ik heb al wel aardig wat communicatie met die heren gehad, zowel telefonisch als via email, en ze geven telkens een goede, vriendelijke, uitleg...

Is er iemand met ervaring met die mannen, zowel goed als slecht?

En indien niet goed, welke andere dan?
    Ik heb al wat goed gelezen over shiftech, APEC en BR performance van BrunoL.

Alvast bedankt voor wat feedback!

Geen ervaring met ATM maar ik heb mijn Mégane III bij Bruno laten doen, en zeer tevreden dan.
    Ik raad je hierbij dus ook BR-performance aan

Comment

Zonder twijfel BR Performance,heeft mijn Megane rs 250 gechipt en zeer tevreden van....

Comment

ATM lijkt me een beetje hetzelfde verhaal als ZIP tuning

ik was heel content van BR. Apec heeft ook goeie recensies

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
          ATM lijkt me een beetje hetzelfde verhaal als ZIP tuning

ik was heel content van BR. Apec heeft ook goeie recensies

BR of Apec zou ik gaan.
          Persoonlijk heel content van APEC voor mijn Seat en vroeger heb ik mijn Focus nog laten doen door Bruno van BR toen hij nog voor Heinz werkte, ook heel tevreden!
          Enige wat voor mij het verschil maakte was afstand. APEC is hier "om de hoek" tov BR.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door buonanotte Bekijk Berichten
            Hey allemaal,

Ik heb een nieuwe renault, en ik heb de intentie om hem te laten chippen bij ATM chiptuning.
            Alleen ik lees nergens hier goede of slechte feedback van.
            Enkel die (zogezegde) reviews op hun website, maar om eerlijk te zijn heb ik zo't gedacht dat de helft ervan zelf geschreven is?

ik heb al wel aardig wat communicatie met die heren gehad, zowel telefonisch als via email, en ze geven telkens een goede, vriendelijke, uitleg...

Is er iemand met ervaring met die mannen, zowel goed als slecht?

En indien niet goed, welke andere dan?
            Ik heb al wat goed gelezen over shiftech, APEC en BR performance van BrunoL.

Alvast bedankt voor wat feedback!
            welke Renault heb je juist, want sommige van de nieuwe kunnen nog niet getuned worden ?

Comment

Working...
            X