Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoruit blinderen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Autoruit blinderen

Van mijn T3 had ik graag de achterste ruit laten blinderen om het zicht naar binnen te beperken.

Ik ga dit zelf echter niet doen omdat ik liever geen bubbels heb in de folie.

Zijn er mensen die dit al laten doen hebben en welke bedrijven zijn aan te raden? (buurt Deinze-Kortrijk)

Hoeveel zou dat ongeveer kosten voor een achterruit?

E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

de mijne zijn gedaan bij Atelier Demeyer.

Is met folie, maar dat kan je nergens zien dat het folie is. Kijk anders maar eens in het topic van m'n wagen.
    Kostprijs? geen idee, anders moet je eens bellen, de gegevens staan erbij. Ik dacht een 700 euro voor de 4 zijruiten en achterruit.

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
      de mijne zijn gedaan bij Atelier Demeyer.

Is met folie, maar dat kan je nergens zien dat het folie is. Kijk anders maar eens in het topic van m'n wagen.
      Kostprijs? geen idee, anders moet je eens bellen, de gegevens staan erbij. Ik dacht een 700 euro voor de 4 zijruiten en achterruit.
      700€

Ik ben hier geweest :

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
        700€

Ik ben hier geweest :

http://www.wtshop.be/nl/index.html
        Helaas is de webmaster daar niet van de snuggerste gezien al zijn html code daar zichtbaar is ipv de website.

Hoeveel was het bij jou voor je ruiten? Bij mij is het ook enkel het achterste raam (gezien ik geen andere heb), dus dat zal dan ook weer schelen waarschijnlijk.

E30SHOP.be
        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Autoglass clinic Ieper ,vroeger een 150€ voor een achterruit misschien nu iets duurder geworden?
          2008 Mercedes Viano
          2012 Citroen DS3

Comment

't zijn jouw centen, maar op die oude cammionette zoveel centen insteken + dat vlg eigenaar die mss weer origineel wil...

ik zou dat zelf plakken gewoon, op zo'n t3 zijn bellen zelfs cool

Comment

Hang er een gordijntje voor ofzo. Da's tig keer cooler!

Comment

Ja, of gewoon zelf. Wat boeien die bubbels nu

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                  Helaas is de webmaster daar niet van de snuggerste gezien al zijn html code daar zichtbaar is ipv de website.

Hoeveel was het bij jou voor je ruiten? Bij mij is het ook enkel het achterste raam (gezien ik geen andere heb), dus dat zal dan ook weer schelen waarschijnlijk.
                  Ik heb 350€ betaald

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                    Ja, of gewoon zelf. Wat boeien die bubbels nu
                    Als er bubbels inzitten lijk ik zo'n Auto 5 tjoener.

Ging eerst gordijn doen, maar heb geen zin om telkens dat gordijn open en dicht te doen (kijk graag in m'n acteruitkijkspiegel tijdens het rijden, zeker met zo'n camionet).

Ook al gedacht aan zo'n lamellen (wat je soms in oude kevers ziet), of een combinatie van de 2.

E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                      Als er bubbels inzitten lijk ik zo'n Auto 5 tjoener.

Ging eerst gordijn doen, maar heb geen zin om telkens dat gordijn open en dicht te doen (kijk graag in m'n acteruitkijkspiegel tijdens het rijden, zeker met zo'n camionet).

Ook al gedacht aan zo'n lamellen (wat je soms in oude kevers ziet), of een combinatie van de 2.

Comment

Allen,

Mijn nieuwe wagen komt volgende week binnen en ik wil graag direct de ruiten vanaf achter de b-stijl laten tinten (dus 5 ruiten waarvan 2 kleine zijruitjes). Ik heb een reeks offertes aangevraagd via het internet, en zie dat er enorme verschillen zijn! De prijzen variëren tot nu toe van 150 tot bijna 600 euro! Nu is behalve de prijs zeker ook de kwaliteit van belang! Het gaat mij voornamelijk om een nette uittsraling, en minder dat het er over 10 jaar nog opzit, gezien het om een leasewagen voor 4 jaar gaat...

Ik heb de volgende adressen die mij voorlopig een goede prijs/kwaliteit/betrouwbaarheid verhouding lijken te hebben:
                        - De Tinter in Neerpelt
                        - Glass Connect Hobbel in Dirksland
                        - Glascoating Someren
                        - All Cars in Oudenaarde

Kunnen jullie aub jullie ervaringen met 1 of meerdere van bovengenoemde bedrijven delen? Vooral over Glass Connect Hobbel - die op de website een goede indruk maken en qua prijs 1 van de goedkoopste) - kan ik weinig terugvinden op het internet...

De locatie is voor mij niet zo een punt (ben sowieso veel onderweg en kan dan "en route" even binnenspringen als ik toch in de buurt moet zijn).

Alvast hartelijk bedankt!

Comment

Working...
                        X