Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Paintjob ac cobra

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Paintjob ac cobra

rond november komt mij ac cobra binnen uit amerika .
    Factory Five Racing cobra met 5.0L v8.

De wagen is volledig nieuw opgebouwd maar het interieur en lakken van de wagen zou ik liever in belgie laten doen omdat ik dit beter kan opvolgen en waneer het niet in orde gedaan is kan eisen om dit te herdoen .
    als ik dit in amerika laat spuiten ( waar ze meestal niet zo perfectionistisch zijn ) kan ik de kwaliteit maar controleren als hij hier is .

De cobra moet in MAT zwarte lak komen met een beetje metalic erin .
    ik heb hier en der al eens prijs gevraagd en men spreekt algauw over 3000 euro .
    persoonlijk vind ik dit nogal veel voor een bodykit waar weining of geen afplakwerk aan is en geen bumpers en dak .

Wie kent er iemand die voor een goede ( eerlijke) prijs mooi werk afleverd .
    liefst regio west of oostvlaanderen

alvast bedankt
    Bijgevoegde Bestanden

voor de deftigste spuitbeurt, 1 adres carrosie-paul.
    en dat is niet in u buurt. + je gaat het betalen ook

http://www.carrosserie-paul.be/11/pr...showmore&id=10 <= forumwagen.

natuurlijk, de vraag is ook hoe deftig wil je het gedaan hebben.
    als je gewoon wilt afplakken en spuiten kom je mss met 1000 euro al toe.
    wil je morgen een volledig afgewerkte spuitbeurt met alles er op en eraan interieur erui,t binnenkant meegespoten,..... ( candy kleur met 7 lagen vernis + speciaal motiefje erin )
    dan kan de prijs oplopen tot vrij veel geld.
    http://www.carrosserie-paul.be/11/pr...showmore&id=21 <= spuitbeurt boven de 10000 euro. 1 foutje in de lak en volleidge auto wordt opnieuw gedaan.
    Last edited by Timmie; 25/09/2011, 22:51.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
      voor de deftigste spuitbeurt, 1 adres carrosie-paul.
      en dat is niet in u buurt. + je gaat het betalen ook

http://www.carrosserie-paul.be/11/pr...showmore&id=10 <= forumwagen.

http://www.carrosserie-paul.be/11/pr...showmore&id=34

ja jong , naar sint katelijne waver ga ik nie gaan of rijden zunne vanuit de westvlaanders .
      tis de bedoeling om de werken toch wat optevolgen , begrijp je ( zou betty zeggen )

Comment

kan je die momenteel nog steeds kopen ? let me know please
        ben er echt zo zot van !!

laat hem mss wrappen, langs de andere kant, als je hem laat spuiten kan je eig niet zoveel opvolgen toch ?
        op ene dag is hij gespoten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.001.J Bekijk Berichten
          kan je die momenteel nog steeds kopen ? let me know please
          ben er echt zo zot van !!

laat hem mss wrappen, langs de andere kant, als je hem laat spuiten kan je eig niet zoveel opvolgen toch ?
          op ene dag is hij gespoten.

met opvolgen bedoel ik eigenlijk : als hij gespoten is goed controleren en als hij niet goed is == herdoen == ben nogal ne zindelijke pee.

je kan ze nog steeds kopen ,waarom niet ???
          heeeeel belangrijk , ze moeten papieren hebben van een 1965, 1966 of 1967 om te keuren als oldtimer .
          keuren voor dagelijks verkeer zal inderdaad waarschijnlijk niet lukken .
          als hij hier is en op belgische papieren staat kan en wil ik je gerust verdere info doorgeven

ja jong ben er ook al lang zot van en eindelijk komt mijn droom ook uit

Comment

Ik heb ooit eens wat spuitwerk laten doen in Geraardsbergen (OVL), carosserie Bart Segers. Was dik in orde.
            ----------------------------------------------------------------------------------
            2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
            2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
            Pictures here: BMW 7 Series
            1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
            Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
            It's like being in command of the Battlestar Galactica:
            It might need half a starsystem to turn around,
            but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
            Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geertD Bekijk Berichten
              rond november komt mij ac cobra binnen uit amerika .
              Factory Five Racing cobra met 5.0L v8.
              Ben benieuwd Geert. Gaat dik in orde zijn!

Comment

knappe wagen.... al velgen op 't oog ?

Comment

Ik heb ooit een custom kleur laten maken door garage Pieters in Oostkamp bij Brugge, ook heel content van geweest.

www.pieters-autos.be
                  sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Floor Bekijk Berichten
                    knappe wagen.... al velgen op 't oog ?

eigenlijk heb je niet veel keuze of mogelijkheden die mooi zijn of passen

nl : HALIBRAND WHEELS in 17" , niet in 15" , vind ballonbanden niet zo mooi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                      Ik heb ooit een custom kleur laten maken door garage Pieters in Oostkamp bij Brugge, ook heel content van geweest.

www.pieters-autos.be

misschien wel goeie tip en is niet ver van mij !!!!

bedankt , zal eens informeren binnenkort

Comment

Ben benieuwd naar 't resultaat!
                        Maar als ik eerlijk mag zijn, zie ik zo'n cobra veel liever in dat typische blauw met witte striping
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

misschien wel goeie tip en is niet ver van mij !!!!

bedankt , zal eens informeren binnenkort
                          Serry in Torhout is ook een hele goeie carrosier. Is't wel niet gewend van Amerikaanse auto's te doen. Doet voornamelijk duitse

Comment

heeeeel belangrijk , ze moeten papieren hebben van een 1965, 1966 of 1967 om te keuren als oldtimer .
                            keuren voor dagelijks verkeer zal inderdaad waarschijnlijk niet lukken .
                            Allereerst gefeliciteerd! Altijd al een fantastische bak gevonden. Zo een voor mannen die hun borst 's ochtends met kokend lood wassen

Maar... Ik begrijp dat van die papieren niet goed. Factory Five bouwt toch replica's, dus nieuwe auto's? Hoe kan je die dan laten inschrijven als een 1965?

Comment

Schitterende wagen!!

Maar ik heb er reeds een paar keer in gezeten en de zitpositie is zo slecht dat ik er nooit mee zou kunnen leven. Je lichaam zit volledig verdraait tov het stuur, omdat de versnellingsbak zo ver in het interieur komt. Je benen zitten dus volledig naar links tegen de buitenkant van de wagen terwijl het stuur op een min of meer normale plaats zit. Niet echt makkelijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 914 Bekijk Berichten
                                Schitterende wagen!!

Maar ik heb er reeds een paar keer in gezeten en de zitpositie is zo slecht dat ik er nooit mee zou kunnen leven. Je lichaam zit volledig verdraait tov het stuur, omdat de versnellingsbak zo ver in het interieur komt. Je benen zitten dus volledig naar links tegen de buitenkant van de wagen terwijl het stuur op een min of meer normale plaats zit. Niet echt makkelijk.

daar heb je zeker een punt , maar na het geroffel en de sound van de V8 ben je dit gauw vergeten als je aan het toeren bent en om nog niet te spreken van de duimpjes die in de lucht gaan als je ergens voorbijrijd .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
                                  Allereerst gefeliciteerd! Altijd al een fantastische bak gevonden. Zo een voor mannen die hun borst 's ochtends met kokend lood wassen

Maar... Ik begrijp dat van die papieren niet goed. Factory Five bouwt toch replica's, dus nieuwe auto's? Hoe kan je die dan laten inschrijven als een 1965?
                                  door er een chassisnummer van een 65 in te kloppen,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                                    door er een chassisnummer van een 65 in te kloppen,

mocht het zo gemakkelijk gaan .........

Comment

is het ook indien je papieren hebt van een auto van voor 65 in belgie ingeschreven.

Comment

Working...
                                      X