Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuner gezocht voor ombouw marktwagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tuner gezocht voor ombouw marktwagen

Beste forumleden,

Voor een campagne voor een grote klant (de letters M & S komen in de naam voor, "nogal" gekend in de informaticawereld) willen wij een marktwagen laten ombouwen. Het type is dat van een marktwagen voor textielverkoop. Een aanhangwagen dus waarvan de 4 panelen naar boven open klappen, zodat de wagen helemaal open komt te staan en je er doorheen kan kijken vanuit alle hoeken. Iets zoals dit (als je de kledij even wegdenkt): http://www.verkoopwagen.nu/images/verkoopwagen_8.jpg

We zoeken een bedrijf dat deze wagen voor ons kan "pimpen": aankleding panelen langs de binnenkant, een gemakkelijk monteerbare/demonteerbare "toog" in polyester, plexiglas of ..., lakwerk en/of vinyl stickers langs de buitenkant, enzovoort.

Meer informatie kan je krijgen via PM. 2 ruwe schetsen om het concreter voor te stellen:

Tegen maandagochtend 21/11 zou ik namen/adressen/telefoonnummers nodig hebben van mensen die ons hiermee kunnen helpen. Als jullie iemand kennen, laat dan een berichtje na aub.
    Bedankt alvast!

Sven
    Last edited by ; 18/11/2011, 17:52.

wel grappig
    alleen maar uit de uitleg snap ik niet waar jullie heen willen.

nu wat ik wel straf vind is het volgende,
    tegen maandag wil je een lijst hbben van mensen die dit kunnen doen.
    maar je designer moet nog wel een schets tekenen van wat je eigenlijk wilt.

wetende dat er over het algemeen in het weekend veel bedrijven dicht zijn.
    betekent dit dat dus exact 2 tot 10 werkuren genomen hebt ( naargelang of je maandag om 9u de lijst wilt of om 17u) om mensen te vinden die, zonder dat ze de schets of het idee waar je naartoe wilt hebben kunnen zien, moeten beslissen of ze meedoen of niet.

om eerlijk te zijn, met zoon firmas zou ik in mijn persoonlijke mening niet willen samenwerken.

Comment

Je leest dingen die er niet staan Timmie.
      Ik zoek een tuner die carrosserie-ombouw kan doen, custom interieurs kan maken, met polyester en/of plexiglas kan werken, enz... Heb geen specifieke vragen gesteld of informatie gegeven, en daar is een reden voor. Iemand die zo'n zaken kan weet met deze beperkte info genoeg om al dan niet te reageren en meer te weten te komen.
      Last edited by ; 18/11/2011, 18:27. Reden: Laten we het vriendelijk houden :-)

Comment

ik mag wel zeggen dat ik redelijk wat van auto's ken.
        je kunt eens horen bij ICT in Lier voor een interieur.
        een carrosie paul voor het exterieur.

maar ik denk eerder dat je nood hebt aan een goeie stielman, of aanhangwagenbouwer.
        die deze dingen op maat bouwt.

Comment

Comment

www.henpo.be

Een referentie in de tuningwereld, die mens maakt schitterende projecten en kan zowat alles met polyester...
            sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Bedankt aan iedereen die gereageerd heeft voor de tips!

Comment

Verwijder even je flickr link, als je ze plaatst weet je wel waarom, niet al je foto's gaan over die marktwagen, en privéfotos zet je beter niet op het openbaar net
                gtj, Johan

desnoods kan kan de moderator het voor je doen!

Oorspronkelijk geplaatst door sventunus Bekijk Berichten
                Beste forumleden,

Voor een campagne voor een grote klant (de letters M & S komen in de naam voor, "nogal" gekend in de informaticawereld) willen wij een marktwagen laten ombouwen. Het type is dat van een marktwagen voor textielverkoop. Een aanhangwagen dus waarvan de 4 panelen naar boven open klappen, zodat de wagen helemaal open komt te staan en je er doorheen kan kijken vanuit alle hoeken. Iets zoals dit (als je de kledij even wegdenkt): http://www.verkoopwagen.nu/images/verkoopwagen_8.jpg

We zoeken een bedrijf dat deze wagen voor ons kan "pimpen": aankleding panelen langs de binnenkant, een gemakkelijk monteerbare/demonteerbare "toog" in polyester, plexiglas of ..., lakwerk en/of vinyl stickers langs de buitenkant, enzovoort.

Meer informatie kan je krijgen via PM. 2 ruwe schetsen om het concreter voor te stellen:

Tegen maandagochtend 21/11 zou ik namen/adressen/telefoonnummers nodig hebben van mensen die ons hiermee kunnen helpen. Als jullie iemand kennen, laat dan een berichtje na aub.
                Bedankt alvast!

Sven

Comment

foto's in bad zijn de max !
                  IRIDIUM
                  Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                  Helderzienden

Comment

Working...
                  X