Wie kan er mij zeggen waar ik moet zijn voor die VAG.COM aanpassingen die ze uit het hidden menu kunnen halen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VAG.COM voor golf 6 2012
Collapse
X
-
je hebt een VCDS kabel en software nodig.
Originele versie bij Rosstech ongeveer 400 euro - wel genoeg kopies te vinden op internet of bij iemand
langsgaan die je effe kan helpen. Ik heb een kopie voor wagens tem 2011 - voor 50 euro gevonden - werkt perfect alleen kan je deze niet updaten voor nieuwe wagens die uitkomen
Je kan ook in de garage effe vragen of ze dit willen doen - ervaring leert echter dat ze hier vaak zelf niets van kennen
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk BerichtenWie kan er mij zeggen waar ik moet zijn voor die VAG.COM aanpassingen die ze uit het hidden menu kunnen halen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtenook altijd welkom bij mij, ik kan dat ook snel voor je doen
Ok ,thx ik zal een afspraak maken als ik de auto heb zal rond 20dec. zijn.2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Iemand die weet of een foutmelding van lichten kan weggeschreven worden? Betreft leds die wel werken op de wagen maar foutmelding blijven geven.sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
Comment