Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vagcom aanpassingen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vagcom aanpassingen

Ik ben toevallig een PDF bestand tegengekomen die uitlegt wat en hoe je een aantal dingen kan aanpassen bij een audi.
    Link naar de pdf

Nu vraag ik mij af: zijn die vagcom aanpassingen zonder gevaar?

Een voorbeeld van een vagcom aanpassing:
    Op het MMI systeem zit standaard de hardware voor Bluetooth.
    Het is dus een kwestie van alleen activeren, ipv van betalen
    Telefoonvoorbereiding staat in de optielijst voor € 530, het kan dus gewoon gratis.
    Alvast bedankt voor de reacties

Ik heb op mijn golf ook zo'n aantal dinges laten aanpassen ( geen gepiep indien gordel niet aan, welcome home verlichting etc)
    Helemaal geen issues mee gehad.
    2012 Renault Megane RS

Comment

is er mss voor volkswagen ook zo een pdf? is wreed gemakkelijk :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
        Ik heb op mijn golf ook zo'n aantal dinges laten aanpassen ( geen gepiep indien gordel niet aan, welcome home verlichting etc)
        Waar heb je dit laten aanpassen en door wie?
        Ik weet dat het "gewoon" de stappen volgen is, maar ik laat het liever doen door iemand die weet waar hij mee bezig is.

Oorspronkelijk geplaatst door frederikstr Bekijk Berichten
        is er mss voor volkswagen ook zo een pdf? is wreed gemakkelijk :-)
        Geen idee, ik heb deze gevonden op audiforum.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
          Ik ben toevallig een PDF bestand tegengekomen die uitlegt wat en hoe je een aantal dingen kan aanpassen bij een audi.
          Link naar de pdf
          Naar DAT ben ik dus ook opzoek, maar dan voor de nieuwe A6 C7 of is het nu al C8. Zie mijn vraag in het "online met Audi A6-topic"
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

VCDS,VAG-COM,VAGCOM,Diagnose,Diagnostics,DTC,Fault Codes,Data Logging,VW Scan Tool,Audi Scan Tool, VAG Scan Tool,Micro-CAN,HEX-USB+CAN,HEX+CAN,HEX-NET,VAG 11,VAG 12,VAG 14,VAG 15

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaze Bekijk Berichten
              Thx, had ik al eens bekeken, maar de nieuwe A6 staat er nog niet tussen, laatste update is van september vorig jaar.
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Hallo,

Bij mijn A6 avant (chassis 4G) heb ik het volgende aangepast :
                * kantelen rechterbuitenspiegel bij achteruitrijden
                * bochtverlichting dmv mistlichten (bij mij xenon, mistlichten zitten in zelfde armatuur, werkt perfect)
                * needle sweep
                * bij coming/leaving home mistlichten aan ipv xenon (minder belastend denk ik)
                enz...

gordel waarschuwing weg, piepje bij sluiten enzo kan ook, maar doe ik niet.
                Ikzelf doe dit beroepshalve al heel lang, weet wat kan en niet kan.
                Heb je een vraag ; no prob.

Grtz

LNS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                  Was dat een golf4 of later model? Kunnen er bij een 4 ook dingen aangepast worden?

Comment

spijtig dat dergelijke kits en ross tech kabels gigantisch duur is voor wat het is, anders had ik er mij al lang ene aangeschaft.

Comment

Mensen die iets willen aangepast hebben, ik heb een originele kabel liggen.

Pm maar indien intresse

Comment

Welke aanpassingen zijn er mogelijk voor de nieuwe Touran met Vagcom? En wie heeft zo een apparaat om dat uit te voeren?
                        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                          Welke aanpassingen zijn er mogelijk voor de nieuwe Touran met Vagcom? En wie heeft zo een apparaat om dat uit te voeren?
                          Hangt van boordnet af.

Comment

RNS 315 met MFD. Highline versie,
                            “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

RNS 315 met MFD. Highline versie,
                              Anders moet je even passeren, regio Brugge

Comment

Toen ik de bluetooth op de Audi geactiveerd heb, heb ik ook even hiervoor gekeken maar daar was niks interessant bij in mijn ogen. Ook een stuk minder documentatie over te vinden tegenover voor de Audi.
                                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                '15 Volvo XC60 D3

Comment

En wie heeft zo een apparaat om dat uit te voeren?
                                  ik heb dat liggen in Willebroek ( molenweg 94 ) , altijd welkom !

Comment

Working...
                                  X