Mededeling

Collapse
No announcement yet.

jaguar xf

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• jaguar xf

mijn vraag is, is het verstandig om mijn wagen te chippen?
    jaguar xf
    2.7dV6 (ford motor)
    4jr oud
    +-125 000 km
    orgingeel 207 pk ( zal men brengen tot 240pk)
    435 NM (zal men brengen tot 500)

kan dit binnen enkele jaren problemen met zich meebrengen? (ouderdom wagen, motor? vorige wagen was jag X type 2.0D ook ford motor,waar ik na 130.000 toch wat motor/injectie/turbo problemen mee had en dus ook zware kosten, dit wil ik wel vermijden natuurlijk)

graag jullie mening hierover.

mvg
    bart

Ik zou het niet doen. Waarom niet? Simpel, ik zou zo bang als een geweer zijn om zware stukken te rijden.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bartmertens12 Bekijk Berichten
      mijn vraag is, is het verstandig om mijn wagen te chippen?
      jaguar xf
      2.7dV6 (ford motor)
      4jr oud
      +-125 000 km
      orgingeel 207 pk ( zal men brengen tot 240pk)
      435 NM (zal men brengen tot 500)

kan dit binnen enkele jaren problemen met zich meebrengen? (ouderdom wagen, motor? vorige wagen was jag X type 2.0D ook ford motor,waar ik na 130.000 toch wat motor/injectie/turbo problemen mee had en dus ook zware kosten, dit wil ik wel vermijden natuurlijk)

graag jullie mening hierover.

mvg
      bart
      Toen we een 3-tal jaren geleden overwogen om hetzelfde voertuig te kopen heb ik toen de vraag gesteld aan Heinz him self, blijf maar bij je Audi zei ie, met zo iets moet je hier niet afkomen...
      Maar misschien kan je eens contact op nemen met BrunoL en zijn mening vragen, ben zeker dat hij je de juiste beslissing kan laten nemen.
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
      X