Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GPS met coyote

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• GPS met coyote

Wie heeft ervaring met de Garmin toestellen met ingebouwde Coyote ?

Werkt deze goed, zelfde functionaliteiten als coyote toestel, ... ?

Ik zou het spijtig vinden een coyote V2 te kopen voor €199 als je voor €193 een GPS met ingebouwde coyote hebt

Alle tips welkom

Wij hebben de Coyote NAV V2, de enige navigatie van Coyote zelf.
    Werkt redelijk goed, maar is geen topper..
    My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

Ah wist zelfs niet dat zoiets bestond

Het plan zou zijn om een garmin toestel te kopen met geïntegreerde coyote maar zou liever niet achteraf tot het besluit komen dat er toch bepaalde functies niet inzitten of het gebruiksgemak op geen kl*ten trekt.

Niemand een dergelijk toestel ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bolognese Bekijk Berichten
        Ah wist zelfs niet dat zoiets bestond

Het plan zou zijn om een garmin toestel te kopen met geïntegreerde coyote maar zou liever niet achteraf tot het besluit komen dat er toch bepaalde functies niet inzitten of het gebruiksgemak op geen kl*ten trekt.

Niemand een dergelijk toestel ?
        Wouter heeft er zo een gekocht recentelijk. Ik zou hem eens PM'en hier of op autominded.

Comment

Coyote voor 199 of een GPS mét Coyote voor minder ... waarom twijfelt ge nog ?
          Bij de Garmin Nülink zit 3 maand abo, daarna is't gewoon dokken zoals bij Coyote.
          Functionaliteit is vrijwel hetzelfde, tenzij je er persé op wil staan dat je ook een nieuwe vaste flitspaal wil melden die nog niet in de database zit. De Garmin toetert niet bij elke "hindernis" zoals daar is " de file waar je al 10 minuten instaat " en " waar staat hier ergens die hindernis terwijl er geen f*ck te zien is". Voorts zit er bij zo'n Nülink ook een 12 maanden abo van LiveVieuw, da's een upgrade-versie van uwe TMC + gebruikersinfo genre Touring Mobilis. Wie Touring Mobilis zegt, zegt ook MNM , dus je ziet regelmatig gedurende kilometers lang zo'n kleine aparte melding " snelheidswaarschuwing verderop" terwijl je op de radio " flitsers op de E17 tussen Antwerpen en Lokeren" hoort. Voorts kan je, indien je wil, extra abonneren op een weerradar ( je ziet de beelden van buienradar dan), Witte Gids, vluchten van/naar per vlieghaven etc. De GPS bevat een vrij complete databank van restaurants, tankstations, en andere nuttige POI zoals je die bij de meeste GPS'sen kan terugvinden. Zeer groot en duidelijk afleesbaar scherm, extra info zelf in te stellen volgens voorkeurvelden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bolognese Bekijk Berichten
            Wie heeft ervaring met de Garmin toestellen met ingebouwde Coyote ?

Werkt deze goed, zelfde functionaliteiten als coyote toestel, ... ?

Ik zou het spijtig vinden een coyote V2 te kopen voor €199 als je voor €193 een GPS met ingebouwde coyote hebt

Alle tips welkom
            Over welk toestel heb je het ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
              Coyote voor 199 of een GPS mét Coyote voor minder ... waarom twijfelt ge nog ?
              Bij de Garmin Nülink zit 3 maand abo, daarna is't gewoon dokken zoals bij Coyote.
              Functionaliteit is vrijwel hetzelfde, tenzij je er persé op wil staan dat je ook een nieuwe vaste flitspaal wil melden die nog niet in de database zit. De Garmin toetert niet bij elke "hindernis" zoals daar is " de file waar je al 10 minuten instaat " en " waar staat hier ergens die hindernis terwijl er geen f*ck te zien is". Voorts zit er bij zo'n Nülink ook een 12 maanden abo van LiveVieuw, da's een upgrade-versie van uwe TMC + gebruikersinfo genre Touring Mobilis. Wie Touring Mobilis zegt, zegt ook MNM , dus je ziet regelmatig gedurende kilometers lang zo'n kleine aparte melding " snelheidswaarschuwing verderop" terwijl je op de radio " flitsers op de E17 tussen Antwerpen en Lokeren" hoort. Voorts kan je, indien je wil, extra abonneren op een weerradar ( je ziet de beelden van buienradar dan), Witte Gids, vluchten van/naar per vlieghaven etc. De GPS bevat een vrij complete databank van restaurants, tankstations, en andere nuttige POI zoals je die bij de meeste GPS'sen kan terugvinden. Zeer groot en duidelijk afleesbaar scherm, extra info zelf in te stellen volgens voorkeurvelden.
              Bedankt voor de info !

Welja, je eerste zin verwoordt perfect waarom ik op zoek ben naar extra info.
              Het is toch totaal onlogisch dat een toestel zonder meerwaarde meer kost dan een volwaardige gps met dezelfde toegevoegde functionaliteit ?

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
              Over welk toestel heb je het ?
              Eender welke garmin of andere GPS met ingebouwde coyote

Comment

Niemand anders ervaring met de Garmins met ingebouwde coyote ?

Comment

Misschien vind je hier nog wat info? http://autoforum.be/showthread.php?t...ghlight=garmin
                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

ik heb al verschillende garmins gehad , eigenlijk al vanaf het begin (SPIII) op de motor , maar bij mijn weten zijn de flitspaalmeldingen die je krijgt diegene die er vanuit de fabriek in zitten als poi's. let wel op met zulke meldingen want in meer en meer landen is dit niet meer toegelaten . ik dacht aleen nog in de benelux.
                    ik heb nu nog een zumo 660 maar daar heb ik de flitslocatie's uit verwijderd. ik rijd toch nooit te hard .
                    http://www.gps.nl/ hier vind je alles over elke Garmin die er bestaat .als je nog vragen hebt kan je die stellen op het forum.http://forum.gps.nl/
                    alvast suc6 met je toestel
                    greetz
                    ferre

Comment

Working...
                    X