Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ABT sportveren

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ABT sportveren

Hallo

Ik ben aan het overwegen van ABT sportveren te steken onder mijn variant, maar zou ik dan veel moeten inleveren van comfort?

mvg
    Frederik

geen slecht merk abt, maar er bestaat ook eibach en die hebben een goede verhouding tussen enerzijds sportievere baanligging maar toch nog voldoende comfort voor dagdagelijks gebruik.
    www.peugeotforum.be

Comment

ah omdat ik dacht omdat ABT de "huistuner" is van VW dat deze wel perfect afgesteld zou zijn voor de auto

Comment

ze zijn vergelijkbaar, alleen zult ge eens moeten zien naar de prijs
        ik zou wel eerlijkheidshalve ook de dempers mee vervangen. De standaard dempers zijn niet afgestemd op die hardere veren, dus zou ge wel eens wat andere rijeigenschappen kunnen krijgen. Misschien als de financiën het toelaten een setje bisltein dempers erbij nemen. Ik zit nu zelf sinds kort met een combinatie h&r veren plus bilstein dempers en ik moet zeggen dat het veel beter rijdt dan mijn vorige combinatie van musketier veren met standaard dempers.
        www.peugeotforum.be

Comment

het zal er waarschijnlijk vanaf hangen hoever je wilt verlagen met enkel veren , of dat nog goed gaat rijden ...
          TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

dat is zeer auto afhankelijk. Ge kon vroeger zonder problemen een saxo 8cm verlagen op originele dempers zonder ooit stukken te krijgen aan de dempers.
            Maar ik ben nu toch eerder van het principe: verlagen? Steek dan ook betere dempers die zijn afgestemd op de veren. Als ge een goede installateur hebt, zal u die quasi perfect kunnen melden welke dempers en veren ge kunt combineren.
            www.peugeotforum.be

Comment

hey

de prijs van de veren is 280 euro ongeveer, denk dat dit de standaard prijs is? buiten als je autostyle gaat steken .

Maar ik dacht dat je tot 4 cm mag gaan op de originele dempers en deze zijn 3 cm naar beneden.

mvg
              Frederik

Comment

-3cm zou geen problemen mogen geven mits je schokdempers nog deftig zijn , ik denk dat je voor Eibach ook rond die prijs zal zitten .

Comment

de auto is pas een jaar oud zodus :-)

maar weet iemand of de variant dezelfde veren heeft als de hatchback?

golf 6 2.0 tdi

Comment

op de bijgeleverde papieren kijken hè , of jou type er ook tussen staat ...

Comment

Working...
                    X