Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RNS 510 phone

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• RNS 510 phone

allemaal

ik heb een vraag.
    Ik heb momenteel een RNS510 in mijn golf 6 maar als ik op phone duw "mute" deze enkel mijn geluid.
    Is het mogelijk om hier deze mogelijkheid wel te krijgen, dus bluetooth bijzetten? zit de microfoon standaard ingebouwd? Ik heb geen stuurwielbediening!

weet iemand hier ook een richtprijs van?

mvg
    Frederik

Ik heb in mijn polo ook een rns510 en achteraf een kufatec bluetoothsetje ingebouwd. is gewoon plug and play. de phone knop werkt dan niet meer als een mute knop.

Comment

Ik heb dit destijds laten doen bij mijn Golf 6 bij www.vandeursen.be, ik had een RCD510 en nadien nog daar ook mijn radio upgraded naar een RNS510.
      Dan werkt de telefoonknop als effectief telefoonknop, ook op uw stuurbediening. Was inderdaad ook zo'n Fiscon Carkit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rezi Bekijk Berichten
        Ik heb dit destijds laten doen bij mijn Golf 6 bij www.vandeursen.be, ik had een RCD510 en nadien nog daar ook mijn radio upgraded naar een RNS510.
        Dan werkt de telefoonknop als effectief telefoonknop, ook op uw stuurbediening. Was inderdaad ook zo'n Fiscon Carkit.
        Wij hebben hier 4 wagens lopen die vandeusen voorzien heeft van de bluetooth functionaliteit via fiscon. Werkt super ! en naadloos geintegreerd in het huidige VW systeem.

Comment

Heb hetzelfde probleem, met mijn RNS315. Ik zoek dan ook een oplossing hiervoor. Benieuwd wat Vandeurzen kan doen en aan welke prijs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dieter_88 Bekijk Berichten
            Heb hetzelfde probleem, met mijn RNS315. Ik zoek dan ook een oplossing hiervoor. Benieuwd wat Vandeurzen kan doen en aan welke prijs
            Een van onze golfjes heeft een RNS315 en ook daarmee werkt het perfect

Comment

Working...
            X