iemand enig idee wat het mij zou kunnen kosten voor een versterkte koppeling inclusief plaatsing??? tot 500 nm moet hij aankunnen. ik kan het niet vinden mss dat iemand mij kan helpen met het zoeken van de prijs?? liefst van sachs of een ander goed merk!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
versterkte koppeling seat ibiza fr
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenEn hoeveel nm kan je bak aan?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door !{$micabo$}! Bekijk Berichtenda zou ik nie kunnen zeggen vanbuiten
Ik rij persoonlijk liever mijn koppeling stuk dan mijn bak.2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenIs ook wel belangrijk hè. Als je koppeling 500nm aankan wil dat nog niet zeggen dat je bak dat aankan. Ik zou hettoch eens nakijken.
Ik rij persoonlijk liever mijn koppeling stuk dan mijn bak.
Comment
-
Waarom zoek je dan een koppeling die 500nm aankan? Wat is dan het hele punt van uw topic?2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenWaarom zoek je dan een koppeling die 500nm aankan? Wat is dan het hele punt van uw topic?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenis die 400Nm met de +10% marge ingerekend? Want je hebt met 400Nm genoeg aan een 400Nm koppeling hoor. elke koppeling heeft 10% marge, en die van 400 kan dus tot 440 aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door !{$micabo$}! Bekijk Berichtensinds gisteren mijne auto binnen se in de garage voor een nieuwe koppeling. ik ben eens benieuwd ga je daar ook sneller van optrekken of is daar geen verschil in??? mss als je opschakelt dat hij niks ne meer slipt en iets sneller is maar daar weet ik niks van mss iemand een idee laat maar weten. ja mijne garagist ging ene op maat laten maken die rijd rally met zijne subaru en hij weet hoe de vork in de steel zit hij schat op 800-900 euro
Comment
-
bij heinz kon je een sintermetaal steken van sash 500NM kost je daar dacht ik 900 a 1000 eur
IK heb een gewoon versterkte koppeling
mijne kan maar 450Nm aan met een marge van 10%
mijn versnellingsbak kan maar 500Nm aan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wachma Bekijk Berichtenbij heinz kon je een sintermetaal steken van sash 500NM kost je daar dacht ik 900 a 1000 eur
IK heb een gewoon versterkte koppeling
mijne kan maar 450Nm aan met een marge van 10%
mijn versnellingsbak kan maar 500Nm aan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arktiaxs Bekijk Berichtenen binnen een half jaar een nieuwe versnellingsbak
Comment
-
vandaag eindelijk mijn seatje terug van de garage, na twee weken wachten pfff zijn nieuwe koppeling, amai wat een verschil. mijne garagist heeft daar een rallykoppeling ingestoken zoals in zijne subaru, een voledige koperen schijf, ale een soort van koper. optrekken gaat duidelijk een beetje sneller bij het opschakelen. koppelt onmiddelijk na het schakelen en bij het vertrekken. bij het terugschakelen ook betere reacties hij koppelt onmiddelijk bij het terugschakelen waar hij daarvoor meer tijd nodig voor had. wel bijna terug een cursus rijles nodig om daar goed mee te kunnen rijden. en over de 1000 euro kwijt maar ik ben een zeer tevreden chauffeur
Comment
Comment