Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eisenmann laten steken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Eisenmann laten steken

Ik denk er al lang aan om mijn originele uitlaat van mijn Z3 te vervangen door een uitlaat met iets meer sound. De geluids clipjes op youtube hebben mij overtuigd om voor een Eisenmann te kiezen maar dit staat nog niet 100% vast. Maar vooraleer ik to the point wil komen even het volgende;

- Ik ben mij er van bewust dat een Eisenmann uitlaat op een Z3 1.9L onnozel is maar vooraleer u iets zegt zou ik u willen vragen eens naar dit clipje te luisteren : http://www.youtube.com/watch?v=8UxaxDzk3kE
    - De auto is niets meer waard, I know, maar hij is hier om te blijven (erfstuk) tot ik hem kapot rij of tot ik hem in een glazen stolp duw en in mijn living zet.
    - Ik ben absoluut niet opzoek naar PK's , enkel naar geluid

MAAR, ik weet uit ervaring dat ze in België bij de keuring wel eens onnozel kunnen doen en ik verwacht mij dus ook aan het een en ander wanneer er een "sport" uitlaat onder komt. Ik zou dus graag alle papieren/attesten/bewijzen in orde willen hebben moest deze er onder komen.

Ik heb mij laten wijsmaken dat Heinz de enige tuning garage is waar ze dit Eisenmann attest kunnen leveren? Dit lijkt mij sterk voor een merk als Eisenmann dat Heinz de enige zou zijn maar bon, in België kan dan ook alles.

Ik heb veel goede verhalen gehoord over Heinz en het is dus geen probleem om naar daar te gaan maar ik hoor ook dat ze vette premium prijzen hanteren?

Mijn vraag even simpel geformuleerd:
    Kan ik enkel een Eisenmann attest krijgen bij Heinz of zijn er nog genoeg andere garages?

beetje late reactie maar kom...ik ben zelf een BMW rijder en Eisenmann is echt wel een klasse merk. Ik heb geen weet van attesten maar ik ben er zeker van dat die te krijgen zijn bij vele garages. Heinz is idd duur en wees eerlijk, een uitlaat is een uitlaat, het moet aangekocht worden en elke tuner betaald bijna dezelfde aankoopprijs dus ik zou zeker ook eens horen bij andere garages.

Comment

Working...
    X