dat gaat via Vincotte gaan
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
chiptuning bmw f10/f11 520dA
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmet bijhorend co² cijfer, dus ecotuning geeft voordeel ?
Met deze kortingsbon van Vinçotte kan je een volgende auto laten chiptunen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenInderdaad. Je krijgt dan van Vincotte een kortingsbon ter waarde van de teveel betaalde wegenbelasting.
Met deze kortingsbon van Vinçotte kan je een volgende auto laten chiptunen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtendat gaat via Vincotte gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk BerichtenEn nog wat diensten van de diverse FOD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten...zoals FOD justitie bv. En dat allemaal dankzij één bedrijfje uit Willebroek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenIs die powerbox nu geplaats?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtenprobeer wat constructief mee te werken, op dit soort comments zit niemand te wachten hoor ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk BerichtenEn hoe is het resultaat?
De wagen heeft op de testbank gestaan en brengt dit tot resultaat.
Dus voorlopig een aanrader, maar op een week kan je nog niets zeggen he.
Qua rijgedrag kan ik opmerken dat de wagen vlotter schakelt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten108 Nm met 26 pk ? Andere overbrenging geplaatst ?
Vergeet ook niet dat het maximale koppel en het maximale vermogen op een ander toerental behaald worden. Inspuiting kan begrensd worden waardoor vermogen/koppel ook begrensd wordt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenOpzich is je pk niet zoveel gestegen, maar dat kan wss zijn omdat het een powerbox is. Maar je koppel is wel serieus gestegen, dat zal je wel voelen. Ik hoop voor je dat je er geen problemen mee ga hebbenen geniet vooral van je BMW
Het blijft een 2liter eh . Dan is 210pk zo slecht nog niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenHet blijft een 2liter eh . Dan is 210pk zo slecht nog niet
Maar ik zou wel al blij zijn met zo een cijfers
Comment
-
Bon, gewoon ter info voor al onze BMW rijders.
Officieel antwoord van BMW op de vraag of indien ik de huistuning van BMW in DE, NL of LU zou laten doen, de software instellingen overschreven worden hier in BE als mijn auto een software update vereist, is NEE.
maw je mag/kan een BMW Performance Tuning laten uitvoeren bij BMW in een ander land dan BE. Hierbij verlies je je waarborg niet en heb je waarborg op al je eventuele nieuwe onderdelen. Ook worden de software instellingen die gezet worden NIET overschreven indien je auto hier in BE een software update zou nodig hebben.
Dat maakt dat je als je er tijd voor wil maken je je BMW kan laten huistunen en toch niets van je waarborgen verliest.
Lijkt mij persoonlijk interessant en ik ga hier verder op onderzoek naar prijzen + tijd vereist om de tuning te doen.Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk BerichtenBon, gewoon ter info voor al onze BMW rijders.
Officieel antwoord van BMW op de vraag of indien ik de huistuning van BMW in DE, NL of LU zou laten doen, de software instellingen overschreven worden hier in BE als mijn auto een software update vereist, is NEE.
BMW doet wel erg haar best de laatste tijd, in alle grote Duitse magazines heel wat reclame voor de performance onderdelen en vaak nog niet zo duur, ze zijn goed bezig !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtenkan ik me moeilijk voorstellen, want als er een verplichte veiligheidsupdate is gaan ze hem wel moeten overschrijven, alleen gaan ze hem in DE, NL of LU overschrijven met een aangepaste performance software, in Belgie gaan ze dat volgens mij niet kunnen, je zal dan toch terug naar DE,NL of LU moeten rijden.
BMW doet wel erg haar best de laatste tijd, in alle grote Duitse magazines heel wat reclame voor de performance onderdelen en vaak nog niet zo duur, ze zijn goed bezig !
Dit is uitleg die ik heb gekregen van de verantwoordelijke naplaatsingen die het tot op het niveau van BMW België heeft geëscaleerd.
Pas na enkele weken van onderzoek is hij met dat officiële antwoord teruggekomen.
Blijkbaar worden de instellingen om hun Service systeem (zijn centrale servers) weggeschreven voor jouw wagen en elke concessie die op jouw wagen werkt zal bij een software installatie jouw wagen terug herschrijven zoals het op hun servers staat.
Dus heb jij een performance tuning laten doen, dan komt dat in hun centrale systeem en bij eender welke herinstallatie zal het systeem daar rekening mee houden.
Da's natuurlijk het grote voordeel door het door hen te laten doen, zitten allemaal op hetzelfde support netwerk qua infrastructuur.
As deze man dat zegt, dan vertrouw ik hem op zijn woord. Ken hem redelijk goed en al vrij lang.
Natuurlijk zou jij ze liever ergens anders zien komen... Maar ja, blijft dat BMW heel duidelijk is. Iets gewijzigd aan je auto door anderen dan BMW en aug wiedersehn garantie... Dat heb ik er voor een nieuwe wagen niet voor over...Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
Comment