Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Outlander chiptunnen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Outlander chiptunnen

Dag autoliefhebbers

Zou graag mijn Mitsubishi Outlander 2.2 140pk laten chiptunen.
    Daar ik weet dat deze motor op zijn min. pk draait en ik voel dat deze motor zeker meer aankan.

Nu heb ik al wat chiptuner sites bezocht maar dit scheelt toch wel altijd wat van tuner tot tuner. Zo kan hij b.v. bij de ene tot 185pk worden opgedreven en bij de andere tot 190pk?
    Hoe komt dit en kunnen jullie me nog wat raad geven welke info ik zou kunnen vragen. Want ken er echt niet veel van.

Als je een afspraak wil maken met een tuner is dit best ver veraf aan te vragen of is dit meestal geen probleem?

Bedankt alvast

Dag thehawk,

zoals je al weet is de 140pk versie een elektronisch begrensde versie van de 2.2Di-D motor met 177pk.
    185pk of 195 pk is dus niet zozeer belangrijk, elke auto zal toch iets anders reageren op een herprogrammatie...

Bij sommige tuners kan je waarschijnlijk onmiddellijk binnen geraken, anderen moet je 2-3 weken wachten omdat alles volzet is

Het belangrijkste is dat je een tuner kiest die er al ervaring mee heeft aangezien het merk Mitsubishi niet zomaar "plug in, lees uit, herschrijf" is...

mvg
    Dimitri
    Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by ; 31/03/2012, 23:03.

Comment

Dag Dimitri

Alvast bedankt voor de info. Heeft brperformance ervaring met mitsubishi?

MVG

thehawk

Comment

Working...
      X