Mededeling

Collapse
No announcement yet.

philips drl 8 hoe best aansluiten?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• philips drl 8 hoe best aansluiten?

Ik heb dus deze DRL8 gekocht en alles gemonteerd en aangesloten zoals op het bijgevoegde plannetje staat,enkel de oranje draad heb ik nog niet aangesloten.
    Ik heb deze gemonteerd op mijn bestelwagen (Citroen Jumper) de + en de - zijn rechtstreeks (met zekering) op de module aangesloten en dan moet je volgens de handleiding de oranje draad aansluiten op de draad die naar de parklichten gaat.
    Ik kan bij de jumper de parklichten niet apart opzetten het is altijd de dimlichten en al of niets...
    De bedoeling van deze DRL is toch dat wanneer je geen lichten aan hebt maar wel je contact dat ze volle kracht branden en wanneer je je lichten aandoet dat ze op halve kracht branden.Bij mij blijven ze op volle kracht branden ofwel op halve kracht,maar om de een of andere reden krijg ik deze wisselwerking niet in orde.
    Zijn er hier nog mensen die ervaring hebben met deze DRL's van Philips,want ik zou het graag wel in orde hebben nu ik geïnvesteerd heb in mijn veiligheid

Ik heb de versie met 4 ledjes op mijn Citroën C4 staan.

Had er effe over nagedacht om de versie met 8 leds te nemen, omdat die wanneer de andere lampen op staan als standlicht fungeren. Maar ik zag het niet zitten om de standlichten in mijn lichtblokken te verwijderen en te vervangen door die "dummies", want je mag geen dubbele standlichten hebben.

Die oranje draad waar je het over hebt zou inderdaad op de standlchten moeten komen, van de moment dat er dan stroom komt naar de standlichten, dan veranderen die DRL's ook naar standlichtfunctie. Zit er geen stroom op, dan zullen de DRL's volledig branden.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Hoe werkt het bij u dan?Ze dimmen niet in jouw geval?de standlichten verwijderen vind ik geen probleem,weet jij mss nog vanbuiten wat de kleur is van de draad die naar de standlichten gaat?En werkt bij u ook het park en standlicht tegelijk?

Comment

Bij mij dimmen de DRL's niet, ze gaan volledig uit wanneer de andere lichten uitgaan.

Mijn standlichten kunnen appart aan, zonder de dimlichten, maar gebruik ze zo nooit.

De draad naar de standlichten hebben we moeten zoeken, dat herinner ik me nog (het is ondertussen al verschillende maanden geleden).
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
        X