Als je uw bipenta hebt, wil ik dan wél een filmpje!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Sportiever geluid diesel auto
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk Berichten
Topic titel zegt DIESEL ... As in "heating oil" ... You snappy?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk Berichten
Eerst in een andere diesel investeren. Heb een Sunseeker Potofino 34 met twee dikke Volvo Penta turbodiesels op 't oog
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DR.007 Bekijk BerichtenOk duidelijk volgende wordt een naft!
reactie daarop was:
Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk BerichtenPakt dan wel ne "niet-4-in-lijn" want da klinkt gewoon gelijk een versleten naaimachien.
Het ging daarbij dus over benzine.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichtenmijn leon had een complete miltek en die geeft toch een mooi diep geluid bij optrekkren,niet echt een dieselsound meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichtenmijn leon had een complete miltek en die geeft toch een mooi diep geluid bij optrekkren,niet echt een dieselsound meer
Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
Audi S3 '02 sold => topic
Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk BerichtenIk had ook geen klagen bij mij ibiza met Milltek
http://www.streetfire.net/video/19td...e-by_80832.htm
Niet de eerste seat die ik zo zie passeren met een zwarte wolk erachter, dat wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenWelke versie was die?2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door commanderke Bekijk BerichtenHebben die dat wel voor nen diesel ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk BerichtenTja, stond dan ook op sprintprogramma op dat moment
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJ_9911 Bekijk BerichtenJa anders zou ik het niet zeggen. Ik heb die trouwens zitten op mijn 1.
Ook waar. En tevreden mee ? Veel verschil in geluid ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtendie stond bij jou altijd op sprintenSeat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
Audi S3 '02 sold => topic
Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic
Comment
-
Ik heb daar bij m'n golf 2.0TDI (PD) ook lang over nagedacht en dat uiteindelijk niet gedaan. Er was toen wel een Milltek cat-back setje dat aardig klonk. Ik kan het filmpje wel niet meer vinden. Nu op de Octavia is het geluid stock beter dan op de Golf, maar het is veel zachter / beschaafder dan bij een GTI of Scirocco 2.0TSI. Is het trouwens mogelijk om een betere klank te hebben zonder een 'drone' in de cabine als je bijvoorbeeld langere afstanden op de autostrade doet?
Comment
Comment