Mededeling

Collapse
No announcement yet.

EEG attest aftermarket uitlaat

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• EEG attest aftermarket uitlaat

Ik weet dat voor de keuring in belgie een homologatie-attest verplicht is als je een andere uitlaat steekt.
    Ik heb eentje op het oog van Novitec waar ze een EEG/EEC certificaat bijleveren.

Is dit attest voldoende voor de keuring of is dit niet hetzelfde als het homologatie-attest?

Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
    Ik weet dat voor de keuring in belgie een homologatie-attest verplicht is als je een andere uitlaat steekt.
    Ik heb eentje op het oog van Novitec waar ze een EEG/EEC certificaat bijleveren.

Is dit attest voldoende voor de keuring of is dit niet hetzelfde als het homologatie-attest?
    Zal volgens mij wel goed zijn aangezien er het Europees keurmerk opzit.

Comment

ik dacht dat ik een goca attest nodig had, zoals bij verlagingen

Comment

ik hou op de keuring altijd vol dat de mijne een speciale versie is en dat het een standaard uitlaatdemper is

Comment

ja maar die van u zijn Amerikanen, ik rij met een italiaantje :p

Comment

Van mijn akrapovic hebben ze niks gezegd, en had ook geen goca attest. Alleen een attest van akrapovic zelf!

Comment

dan ga ik ervan uit dat dat in orde is met alleen die E-keur en EEG attest
              bedankt!

Comment

jevee, maakt allemaal niet uit. zorg dat het er stock uitziet en desnoods spuit je het keuringzwart en smijt je er wat BBq assen tegen zodat die er wat zwarter en vuiler uitziet.

Comment

Ken eigenaar van keuringstation en die zij me, als er een merk opstaat en dat het aantal van de originele dempers er nog opzitten dat ze t dan goedkeuren, t mag wel zo geen moto uitlaat zijn uit de auto 5 ofzo
                  Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                  Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                  Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

heb'm nu liggen.
                    staat NOVITEC op de uitlaat, en een hoop nummers waaronder E-keur, maar dus geen papieren...
                    de uitlaat maakt geen extra geluid ofzo, dus evenveel db's als de stock-demper.

Comment

Working...
                    X