Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bluetooth op BMW 3 coupé E92 bj 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• bluetooth op BMW 3 coupé E92 bj 2009

Ik ga misschien een 2de handse BMW 3 coupé E92 (bj 2009) kopen waar er wel navi professional inzit maar geen bluetooth.
    Is die geïntergreerde bluetoothfunctie misschien toch ingebouwd maar dan wel softwarematig gedesactiveerd en kan dat geactiveerd worden of moet er toch een extern systeem, bijv. een Parrot systeem geïnstalleerd worden?

Op de site van Parrot zie ik dat hun bluetooth systeem ook via het multifunctioneel stuur bediend kan worden en dat het "onzichtbaar" ingebouwd kan worden.
    Wat zijn de verschillen tov het fabrieksingebouwde systeem van BMW? Ik veronderstel dat je waarschijnlijk je telefoonboek niet kunt zien in het 8,8" display. En zijn er nog verschillen?

Hoeveel kost een Parrot systeem (werkuren inbegrepen)? En dat laat ik dan beter niet doen in een BMW garage zeker want zal daar een pak meer kosten?

Tenslotte, zijn er andere systemen dan Parrot die misschien "beter" zijn voor dit type wagen?

Bleutooth is een vrij dure optie bij bmw . ik dat een +500euro.
    Parrot stelt niet veel voor vind ik met zijn geluidskwaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
      Wij hebben op onze E90 verleden jaar de optie "6NN Handsfree systeem" genomen, die 'slechts' een 250 € kostte.
      Heb er wel geen idee van of zoiets nageplaatst kan worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
        Parrot stelt niet veel voor vind ik met zijn geluidskwaliteit.
        Welk systeem is beter dan Parrot?

Comment

Hebben nog een kit liggen voor BMW. een Kufatec Fiscon.
          Kost een €435 met installatie inbegrepen. Werkt volledig op het systeem zoals OEM systeem.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Van Deursen Bekijk Berichten
            Hebben nog een kit liggen voor BMW. een Kufatec Fiscon.
            Kost een €435 met installatie inbegrepen. Werkt volledig op het systeem zoals OEM systeem.
            Dus zoals 't OEM systeem kan ik, als ik wil bellen, de telefoonlijst doorbladeren?
            Plus ik zie de naam (als die in de telefoonboek van mijn GSM staat) van wie mij belt?
            En nrs die ik regelmatig bel (Top 8 in 't syteem) worden in die Top 8 opgeslaan zoals bij OEM?

Werkt dat evengoed voor alle GSMs?
            Ik gebruik momenteel een simpele Nokia 2720a-2, dus geen smartphone.

Is het de FISCON Bluetooth Handsfree "Pro" voor BMW E serie tot 2010? EAN code 4250363301160?

Prijs is BTW-in veronderstel ik?
            Want die auto koop ik als particulier.

Als ik die wagen zal kopen dan neem ik met u contact op. Het is in Sijsele bij Brugge?
            Last edited by hmn_pwr; 19/07/2012, 12:16.

Comment

telefoonboek, telefoonlijst (allen worden iedere keer uit uw gsm gesynched per automatische connectie)

Is inderdaad die Fiscon met die EAN code.

Stuur gerust een mailtje, ik zelf doe die installatie niet maar mijn collega in Maldegem http://www.nvh-cars.be/ heeft die liggen en doet de installatie.

werkt met bijna alle toestellen met bluetooth, uw nokia zal er zeker op werken!

Prijs is inderdaad werk en BTW-in.

Comment

Ik heb een andere wagen gekocht.
                Bluetooth zit erop dus inbouw achteraf is niet nodig.
                Toch bedankt voor jullie reacties.

Comment

Working...
                X