Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Leder na plaatsen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Leder na plaatsen

Heeft er iemand hier ervaring mee?
    Ik wil graag een bruin interieur in de nieuwe f31 m sport.
    Dit is echter niet mogelijk via BMW dus zou ik het graag nadien laten plaatsen...

Je kunt u zetels laten overtrekken met leder . Word goed gedaan en zit er als origineel uit.
    Of wil je een volledig nieuw interieur wegens huidige beschadigt?

Comment

Neen, ik wil een andere kleur leder dan ik kan kiezen bij BMW.
      Maar dit moet minstens evengoed zijn als het std leder van BMW.

Comment

BMW biedt een Cohibabraun interieur aan in de F31. Het is individual dus de prijs is er helaas ook naar, de kwaliteit van het leder is wel een wereld van verschil met het standaard leder.

Comment

Veel nederlanders doen dit op hun BMW, ze kopen hem met stof en laten dan leder naplaatsen omdat dit goedkoper zou zijn ivm bijtelling of leasing. Mss daar even zoeken? Als ik iets gevonden heb laat ik het weten. Of zoals C'mon zei voor individual gaan...
          Edit: hier heb je een voorbeeld van iemand die dat gedaan heeft http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,4558165 mss daar even zoeken?
          Last edited by ; 05/08/2012, 11:16.

Comment

er zijn er verschillende , T&T in Lier is ook ne grote , sommige dealers laten er zelfs wagens doen .
            TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Heb je per toeval een foto van Cohibabraun?
              Op de configurator lijkt dit wel heel donker...

Comment

Hier enkele foto's van in een M5: http://f10.m5post.com/forums/showpos...0&postcount=12 en hier nog enkele foto's van de auto van een forummember: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=351475.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                  Hier enkele foto's van in een M5: http://f10.m5post.com/forums/showpos...0&postcount=12 en hier nog enkele foto's van de auto van een forummember: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=351475.
                  THX!
                  Dit is natuurlijk wel heel stijlvol!
                  wat denken jullie in combinatie met mineral grau?

Comment

deca drongen is een goede

ik laat daar alles doen qua bekleding

Comment

jep deca in drongen. Heb er al veel autos binnengedaan. Altijd perfekt in orde. Kostprijs tussen de 1800 en 3000 euro volgens qualiteit leder (dakota of nappa) en de extra onderdelen die je wil gedaan hebben (dashbord eventueel meepakken of achterkant zetels)

Comment

Ik ga voor 3 op 3 en zou ook Deca in Drongen aanraden, mannen leveren super werk!
                        sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Doet Deca ook in kunstleder ? Ik wil de stof in mijn Golf vervangen door makkelijk te reinigen similileder.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
                            er zijn er verschillende , T&T in Lier is ook ne grote , sommige dealers laten er zelfs wagens doen .
                            Ik ken iemand die daar ook geweest is : super !! en bijlange niet zo duur als anderen naar 't schijnt !

Als ik jou was zou ik er zeker langsgaan voor prijs/bezichtigen .

Comment

Bij m'n E46 touring destijds heb ik het laten doen bij ictnv in Lier. Werd bekleed met origineel BMW montanaleder, kostte toen een 1.300 euro.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door leenper Bekijk Berichten
                                Veel nederlanders doen dit op hun BMW
                                en als Belg zou je dat ook beter doen, ongeacht het merk : je betaalt bijna altijd teveel navenant de trieste kwaliteit !

Herbekleders gebruiken doorgaans leder van een veel betere kwaliteit dan de automerken, en voor een lagere prijs !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichten
                                  en als Belg zou je dat ook beter doen, ongeacht het merk : je betaalt bijna altijd teveel navenant de trieste kwaliteit !

Herbekleders gebruiken doorgaans leder van een veel betere kwaliteit dan de automerken, en voor een lagere prijs !
                                  Daar kan ik je 100% gelijk in geven : de persoon die ik ken heeft me dit ook gezegd .....en zijn interieur voelt erg degelijk aan !

Comment

Vullen die mannen ook de kussens bij? Of vervangen ze de vulling?

Ik heb de indruk dat in mijn huidige wagen het zitvlak wat aan de doorzit.. dus als ze dat "bijvullen" zou dat een optie kunnen zijn.

Comment

Zelf goede ervaring met T&T in Lier!

Interieur CRX

Voor :

Na:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door suby555 Bekijk Berichten
                                        Zelf goede ervaring met T&T in Lier!
                                        Interieur CRX
                                        Puik werk, zo te zien, indrukwekkend

Comment

Working...
                                        X