Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rode xenons en de Belgische wetgeving

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
    Ik zou die toch niet op mijn auto installeren. Ze zijn veel mooier, maar ik kom de laatste tijd zo van die mensen tegen die dat geinstalleerd hebben zonder hoogte regeling & dat schijnt gewoon regelrecht in u gezicht. Dat is echt super ambetant. Ik heb dat zelf niet graag, dan zou ik dat de andere bestuurders ook niet willen aandoen

    Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
    Is een kwestie van goed afregelen, maar dat is nog geen reden dat het product niet zou deugen...
    sigpic

    http://www.streamlinecarcare.be

    lakbehandelingen voor voertuigen

    MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

    Comment


    • #22
      Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
      Ik zou die toch niet op mijn auto installeren. Ze zijn veel mooier, maar ik kom de laatste tijd zo van die mensen tegen die dat geinstalleerd hebben zonder hoogte regeling & dat schijnt gewoon regelrecht in u gezicht. Dat is echt super ambetant. Ik heb dat zelf niet graag, dan zou ik dat de andere bestuurders ook niet willen aandoen

      Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
      Als u garagist nooit lichten heeft leren afstellen hebt ge da natuurlijk.. Persoonlijk denk ik dat je met xenons meer zicht hebt op de baan, of ge nu sproeiers hebt ofniet

      Comment


      • #23
        Oorspronkelijk geplaatst door Emin Bekijk Berichten
        Als u garagist nooit lichten heeft leren afstellen hebt ge da natuurlijk.. Persoonlijk denk ik dat je met xenons meer zicht hebt op de baan, of ge nu sproeiers hebt ofniet
        Inderdaad xenon verblind niet, slecht afgestelde lampen wel.
        Heb een tijdje met xenon rondgereden en hoewel ik zelf dacht dat het fel was heb ik nooit maar dan ook nooit een tegenligger zien knipperen met zijn lichten omdat ik hem zou verblinden...
        De kits van tegenwoordig geven exact hetzelfde lichtbeeld dan halogeen lampen.

        Comment


        • #24
          Als je wagen niet uitgerust is met projector lenzen (dus nog met lenzen van het reflector type) vind ik het persoonlijk vrij nutteloos om Xenon te gaan naplaatsen.

          Comment


          • #25
            Ik heb zelf een wagen met aftermarket xenon en lensbollen, het verschil in licht is enorm in vergelijking met vroeger...
            sigpic

            http://www.streamlinecarcare.be

            lakbehandelingen voor voertuigen

            MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

            Comment


            • #26
              Oorspronkelijk geplaatst door marc12010 Bekijk Berichten
              Da's een kwestie van goed afstellen en dan schijnt dat in niemand zijn ogen..waar ik wel mee akkoord ben is dat dit enkel zou mogen in projectiekoplampen.In een normale spiegel verblind dit wel eens ja.En wat die hoogteregeling betreft..er is geen enkel motorke (in de koplamp) snel genoeg om de lamp bij te stellen hoor wanneer je bv over een drempel rijdt..dus da's al bullsh*t..
              Voor mij mogen ze nederland gerust volgen..
              Als je achteraan mensen meeneemt, of iets zwaar meeneemt in de koffer verblinden deze wel. Die hoogteregeling dient vooral hiervoor
              ;-)

              Comment


              • #27
                Oorspronkelijk geplaatst door carproducts.be Bekijk Berichten
                Als je achteraan mensen meeneemt, of iets zwaar meeneemt in de koffer verblinden deze wel. Die hoogteregeling dient vooral hiervoor
                ;-)
                Met volk achteraan verblinden gewone koplampen ook hoor...er zijn er trouwens genoeg die zo al verblinden zonder volk mee te nemen(gewone lampen)

                Comment


                • #28
                  Oorspronkelijk geplaatst door marc12010 Bekijk Berichten
                  Met volk achteraan verblinden gewone koplampen ook hoor...er zijn er trouwens genoeg die zo al verblinden zonder volk mee te nemen(gewone lampen)
                  Dan is het de bedoeling dat de chauffeur zijn hoogteregeling HANDMATIG aanpast.
                  Enkel weet 9/10 vd chauffeurs begod niet dat dit op hun wagen zit, laat staan waarvoor het zou kunnen dienen

                  Comment


                  • #29
                    Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
                    Dan is het de bedoeling dat de chauffeur zijn hoogteregeling HANDMATIG aanpast.
                    Enkel weet 9/10 vd chauffeurs begod niet dat dit op hun wagen zit, laat staan waarvoor het zou kunnen dienen
                    True...maar dan kan dit evengoed met xenons handmatig bijgeregeld worden..Die regel (zoals alle andere) is weer uitgevonden om het geld te laten kosten en totaal onnodig.Ik blijf erbij met projectiekoplampen is xenon niet meer verblindend dan halogeen...En ik spreek uit ondervinding..Er zijn natuurlijk nog altijd cowboys die xenon in gewone reflectors steken ja,die mogen ze er voor mijn part ook tussenuit halen..

                    Comment


                    • #30
                      Oorspronkelijk geplaatst door marc12010 Bekijk Berichten
                      True...maar dan kan dit evengoed met xenons handmatig bijgeregeld worden..Die regel (zoals alle andere) is weer uitgevonden om het geld te laten kosten en totaal onnodig.Ik blijf erbij met projectiekoplampen is xenon niet meer verblindend dan halogeen...En ik spreek uit ondervinding..Er zijn natuurlijk nog altijd cowboys die xenon in gewone reflectors steken ja,die mogen ze er voor mijn part ook tussenuit halen..
                      Klopt.

                      Comment


                      • #31
                        Rood is ook belachelijk precies een rijdend bordeel.

                        Comment

                        Working...
                        X