Mededeling

Collapse
No announcement yet.

M-pakket sales after BMW E91

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• M-pakket sales after BMW E91

Beste,

Weet iemand of de M-pakketten van sales after compleet zijn om, na het spuiten, te plaatsen op de auto? Dus inclusief alle bevestigings materialen e.d.?

De diffusor moet ik apart bestellen.

Iemand soms ook ervaring me HL automotive in Ede omtrent M-paketten?

Gr,

DR
    Last edited by ; 23/08/2012, 12:10. Reden: Site toegevoegd

Ja en neen.

De bevestigingsonderdelen zitten erbij, maar afhankelijk van model en reeks moet je soms ook nog andere mistlichten bestellen, of stootlijsten, of nieren, of andere zaken. Hoe dat voor jouw model zit (mistlichten): geen idee. Best even de onderdeelnummers voor beide varianten (met en zonder M Pack) checken op bmwfans.info of realoem.com.

Vroeger erg veel bij besteld, bij SalesAfter. De reactie op mails liet soms wat op zich wachten en nogal vaak was de info daarin zeer summier ... maar telefonisch was de ondersteuning perfect. Dan moet je wel je beste Duits bovenhalen want iets anders spraken ze er toen niet. Da's trouwens de webshop van een Duitse BMW-dealer, dus inzake authenticiteit van de onderdelen mag je op je twee oren slapen.

Comment

Verkopen zij oem of replica?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
        Verkopen zij oem of replica?
        Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Da's trouwens de webshop van een Duitse BMW-dealer, dus inzake authenticiteit van de onderdelen mag je op je twee oren slapen.
        ______

Comment

Beste,

Ik las op sales after bij de informatie van het M-pakket voor een E91 het volgende:

Hinweis:
          Bei Fahrzeugen mit Standheizung ist laut BMW keine Nachrüstung möglich!

Ik heb een standkachel in de BMW houdt dat in dat een ombouw met M-pakket niet mogelijk is?

Gr,

DR

Comment

Na contact te hebben gehad met salesafter is gebleken dat het ombouwen naar M-pack met standkachel helaas niet mogelijk is!

Comment

Da's straf!
              Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
              Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
              If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Heeft te maken met de "uitlaat" van de standkachel, deze bevind zich onder de voorbumper net voor het voorwiel.

Comment

Working...
                X