Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plasti Dipped MINI Cooper S R53

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
    Juist jerodesign aan de lijn gehad. Blijkbaar is hij niet meer de hoofdverdeler van BeNeLux. Enkel nog voor Nederland en Luxemburg.
    Wie is My Wrap eigelijk. Hij beweert de exclusiviteit te hebben als hoofdinvoerder van België en heeft het contract van Jerodesign overgenomen.
    Klopt dit? Of is dit flauwekul?
    Bas van Jerodesign ( APR Nederland ) is inderdaad Plasti-dip Nederland
    My wrap is een officiele plasti-dip verdeler voor Belgie, maar er zijn er meerdere, er is geen hoofdinvoerder, prijzen bij Mywrap zijn overigens wel heel duur

ps even ter info, glow in de dark is VERBODEN in Belgie, het is auto laten staan als ze je ermee pakken, hij wordt meteen weg gesleept !
    Last edited by ; 25/09/2012, 19:08.

Comment

Blijkbaar heeft hij België van Jerodesign overgenomen. Dat klopt dan toch niet?
      Mij interesseert het niet om zoiets te verdelen, maar wou u dat even laten weten.
      Last edited by Geert DVX; 25/09/2012, 19:12.

Comment

Hoeveel kost dat dan om zo'n auto te plastidippen? En hoe stevig is dat materiaal? (bij steenslag enzo)

E30SHOP.be
        - Alles voor uw BMW E30.
        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
          Hoeveel kost dat dan om zo'n auto te plastidippen? En hoe stevig is dat materiaal? (bij steenslag enzo)
          hangt allemaal af van wat je wil doen, enkel buiten of ook binnenkanten , welke wagen ( hoe groter, hoe meer verf ) , welke kleur en welke finish... enfin reken tussen 800 en 2500 euro ( indien meerdere kleuren, zoals stripings enz )

steenslag is net hetzelfde als bij een gewone wagen, alleen kan je dat met plastidip makkelijk opnieuw bijwerken

Comment

Comment

Is wel ferm. Maar als ze u al met een zonneband aan de kant zetten...

Comment

dat nagloeien in realiteit zal nog niet zo opvallen, tenzij je een donkere parking inrijdt, bij valavond valt daar niet veel van te merken (of je zet hem ff in de spots)

Comment

Voor een showauto is t wel ferm, vraag me alleen af welke flik de wet zo goed kent dat hij u tegenhoud, t valt wel op maar neem aan dat t lichtgevend effect na 30min ook weg is
                  Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                  Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                  Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

zijn er al foto's van in het donker?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      dat nagloeien in realiteit zal nog niet zo opvallen, tenzij je een donkere parking inrijdt, bij valavond valt daar niet veel van te merken (of je zet hem ff in de spots)
                      Zo is dat. Zo erg zelfs dat je er zelfs niets van ziet. Volgens mij zit er wat te weinig glow in the dark in
                      Het woord dark in glow in the dark mag je letterlijk nemen, enkel als het pikdonker is, zie je er iets van. Of we moeten er meer in kappen voor de volgende laag.

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                      Voor een showauto is t wel ferm, vraag me alleen af welke flik de wet zo goed kent dat hij u tegenhoud, t valt wel op maar neem aan dat t lichtgevend effect na 30min ook weg is
                      Zou 5-6u nagloeien

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                      zijn er al foto's van in het donker?
                      Nee, zie hierboven. Het is de moeite imo niet. Ik heb er gisteren wel een tijd met de lichten van mijn moto op geschenen, en dan zie je dat deel van de auto wel oplichten achteraf in het donker. Maar te weinig eigenlijk.

Comment

glow in the dark kan je ofwel vermengen met je verf, ofwel als coating achteraf aanbrengen, zet je wagen de hele dag in de zon en dan glowt die nog een goed deel van de nacht na hoor

Comment

heb de wagen vandaag meermaals zien staan in Mechelen @(het vroegere) Pauwels .
                          TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
                            heb de wagen vandaag meermaals zien staan in Mechelen @(het vroegere) Pauwels .

Jep, eigenaar werkt daar.

Comment

vind het resultaat geslaagd!
                              2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                              2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Heb hem net nog eens gezien sinds een paar dagen hier, valt toch op

Die kleur word je niet snel gewoon

Comment

Vet !
                                  Heb bij mijn Mini al het chroom weg 'ge-plasti dipt' werkt prima als je er een beetje mee leert werken ! M'n winter velgen staan ook al in het matzwart
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

Hebben jullie een richtprijs om je velgen te plasti dippen?

Hoe zit dat dan bv met velgen kuisen gezien dat frequenter gebeurt in de winter?
                                    2009 BMW E91 320d
                                    2002 BMW E46 M3
                                    2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                    2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Ik heb zo een velgenset gekocht van plastidip, kost €75.
                                      Daarmee heb ik 6 lagen op iedere velg kunnen zetten + een deel van de binnenkant van mijn velg (zodat het minder opvalt dat ze eerst zilver waren)

Je kunt ze gewoon wassen, zelfs met de hogedrukreiniger ! Er zijn mensen die beweren dat je zelfs in de carwash kunt, maar dit kan ik niet bevestigen. Zeker aangezien iemand die een beetje autofan is gewoon zijn auto met de hand wast ?

Comment

Met de hogedrukreiniger lukt het zeker. Ik gebruil deze elke week op de mijne waar ook delen plastidipped zijn. Een wasstraat heb ik nog niet geprobeerd, omdat de lokale wasstraat ad uitgang een paar polen zet dat u velgen kuisen daarna met een vuile vot. Liever niet.

Gewoon een kwestie van genoeg lagen opzette & genoeg tijd laten tussen de lagen. En van ver genoeg spuiten.

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Comment

Gisteren in aarschot aan de duracel gespot :-)

Comment

Working...
                                          X