Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plasti Dipped MINI Cooper S R53

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Kefki: geloof me, je kan het niet verpesten
    ik heb mijn velgen ook geplastidp t of ed nu 11mnd geleden, het ziet er nog steeds goed uit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eillienroc Bekijk Berichten
      ik zag net oranje in spuitbussen,
      Jep, maar da's Blaze Orange. Hier al bijna niet te vinden en het is veel donkerder oranje dan de MINI.

Imo niet zo knap..

Comment

Nog wat foto's van de MINI:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rangeev Bekijk Berichten
          Kefki: geloof me, je kan het niet verpesten
          ik heb mijn velgen ook geplastidp t of ed nu 11mnd geleden, het ziet er nog steeds goed uit
          Ik heb het laten doen, vele beter

BMW X5 45e

Comment

Ik zou nog een aero gril (jcw) monteren gelijk bij mij, zou t front beter maken en steekt goed af tegen t oranje (kost 90 euro bij de stealer)
            Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
            Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
            Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
              Ik zou nog een aero gril (jcw) monteren gelijk bij mij, zou t front beter maken en steekt goed af tegen t oranje (kost 90 euro bij de stealer)
              Goeie tip

Comment

Ik zou een gedeelte van men bumper ook is willen proberen te spuiten maar moet ik dan de delen die niet moeten gedaan worden dan gewoon afplakken?
                Waar kan ik da kopen of moet ge da online bestellen?
                Het lijkt me wel gemakkelijk om te doen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichten
                  Ik zou een gedeelte van men bumper ook is willen proberen te spuiten maar moet ik dan de delen die niet moeten gedaan worden dan gewoon afplakken?
                  Waar kan ik da kopen of moet ge da online bestellen?
                  Het lijkt me wel gemakkelijk om te doen
                  Ik veronderstel het onderste van u voorbumper dat je wilt doen? Dan zou ik met krant u luchtroosters bedekken dat het niet in u motorcomponenten kan geraken. Voor de rest is het heel simpel. Je kan het kopen in winkels (ik heb het gekocht bij BR-Performance) of op internet.

Comment

Zalig

Comment

@ Greg: Maak u inbox eens leeg, ik kan je geen PM sturen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                        Zalig

222

Irl eig knapper dan op foto!

Sent from my iPhone using Tapatalk
                        BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                          Ik veronderstel het onderste van u voorbumper dat je wilt doen? Dan zou ik met krant u luchtroosters bedekken dat het niet in u motorcomponenten kan geraken. Voor de rest is het heel simpel. Je kan het kopen in winkels (ik heb het gekocht bij BR-Performance) of op internet.
                          Ja voor het onderste deel is te proberen en heb gelezen da er produkten zijn om het blinkend te maken
                          dan zal ik is nr BR-Performance gaan morgen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichten
                            Ja voor het onderste deel is te proberen en heb gelezen da er produkten zijn om het blinkend te maken
                            dan zal ik is nr BR-Performance gaan morgen
                            BR-P kan dat voor u ook spuiten & daarna een blinkende laag opleggen. Of je kan zo op https://www.dipyourcar.com/home.php een gloss coat spuitbus kopen. Ik heb met die gloss coat geen ervaring dus ik weet niet wat het geeft.

Comment

Foliatec heeft nu ook spray folie spuitbussen. Ook een reeks kleuren in glanzende afwerking.
                              Deze zijn ook via ons verkrijgbaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                                BR-P kan dat voor u ook spuiten & daarna een blinkende laag opleggen. Of je kan zo op https://www.dipyourcar.com/home.php een gloss coat spuitbus kopen. Ik heb met die gloss coat geen ervaring dus ik weet niet wat het geeft.

Van dipyourcar kan je niks bestellen. Eigenlijk helemaal niks in Amerika, want het mag niet getransporteerd worden via vliegtuig omdat het "Hazardous Content" bevat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                                  Van dipyourcar kan je niks bestellen. Eigenlijk helemaal niks in Amerika, want het mag niet getransporteerd worden via vliegtuig omdat het "Hazardous Content" bevat
                                  gewoon bij BR-Performance bestellen, met wat geluk hebben ze het op voorraad.

ps binnen kort normaal een R8 plasti-dippen in het "monster green"

Comment

Hallo allemaal !
                                    Bij Garage4you zijn we ook pas begonnen met Plasti Dip !
                                    Zowel als verkooppunt als met het professioneel aanbrengen van Plasti Dip op je velgen, accessoires en wagen.
                                    Voor meer info kan je ons bereiken via onze website www.garage4you.be of mail: garage4you@telenet.be
                                    Foto's van auto's e.d. volgen nog later.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                                      Juist jerodesign aan de lijn gehad. Blijkbaar is hij niet meer de hoofdverdeler van BeNeLux. Enkel nog voor Nederland en Luxemburg.
                                      Wie is My Wrap eigelijk. Hij beweert de exclusiviteit te hebben als hoofdverdelerr van België en heeft het contract van Jerodesign overgenomen.
                                      Klopt dit? Of is dit flauwekul?

Bruno, zou dit toch wel eens nakijken, want dan is die firma zwaar onder u duiven aant schieten!
                                      Exclusief kan toch niet?
                                      Mywrap is inderdaad exclusief verdeler van België geworden. Oorspronkelijk een klant van JeroDesign.
                                      Nu is het zo; zij verhandelen de namaakvariant van Plasti Dip: Flussigummi. Dit zie je ook duidelijk op de bus, en er zijn veel minder speciale effecten / kleuren.
                                      De reden dat Flussigummi op de markt kwam: De Amerikaanse variant bevat tolueen, dit is in verschillende landen verboden, maar absoluut toegelaten binnen de BNLX.

De originele Plasti Dip is van Performix zoals op www.plasti-dip.be

Grts
                                      Last edited by ; 31/10/2012, 17:15.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten
                                        Mywrap is inderdaad exclusief verdeler van België geworden. Oorspronkelijk een klant van JeroDesign.
                                        wat een gezever allemaal, er bestaat helemaal geen officiële of exclusieve verdeler van plastdip, iedereen kan en mag plastdip producten van Performix verdelen,verkopen, verhandelen en de enige echte officiële website is http://www.plastidip.com

groetjes
                                        Bruno

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
                                          wat een gezever allemaal, er bestaat helemaal geen officiële of exclusieve verdeler van plastdip, iedereen kan en mag plastdip producten van Performix verdelen,verkopen, verhandelen en de enige echte officiële website is http://www.plastidip.com

groetjes
                                          Bruno
                                          Lees a.u.b. mijn tekst opnieuw voor je met zoiets afkomt..

Mywrap is exlusief verdeler van Plasti Dip FLUSSIGUMMI. Ik weet dit omdat ik zelf bij Jero aankocht, ze verdeelden voor BNLX.

Ikzelf werk met Performix nu, en ik heb nergens vermeld dat ik het exclusief verdeel . Want dat bestaat inderdaad niet.

Grts

Comment

Working...
                                          X